روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از هوشنگ بازوند افزود: مجموعه روابط عمومی استانداری با کمترین امکانات بیشترین تلاش را در زمینه بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت انجام می دهد و از این توانمندی و پتانسیل برخوردار است که حتی فراتر از این عملکرد هم ظاهر شود.
وی با قدردانی از فعالیت های روابط عمومی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: امروز روابط عمومی ها باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع رسانی اهتمام داشته باشند زیرا امروزه مردم در کوتاهترین زمان ممکن از اخبار مطلع می شوند.
وی با بیان اینکه در تمامی دنیا اطلاع رسانی در زمینه اقدامات و برنامه ها وجود دارد؛ اظهار داشت: مجموعه های ذیربط در بحث اطلاع رسانی وظیفه دارند که اقدامات و برنامه های دستگاه های خود را - که به نوعی اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است - اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره به اطلاع رسانی مناسب از دستاوردها تاکید داشته اند.

**همواره به دنبال استفاده از فرصت ها برای توسعه استان هستم
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تا لحظه ای که در استان هستم با تمامی تلاش به دنبال حل مشکلات و بسترسازی برای توسعه و عمران خواهم بود، گفت: با تمام وجود در راستای ارتقای جایگاه استان تلاش می کنم زیرا استان کرمانشاه این استحقاق و ظرفیت را دارد که بتواند به استان های همجوار خدمات برتر و مناسب ارائه کند و به هاب منطقه غرب تبدیل شود.
مقام عالی استان ادامه داد: اگر به دنبال احداث آزادراه و اتوبان در کرمانشاه هستم به این دلیل است که سرمایه گذار در پروژه ای مانند بندر خشک کرمانشاه زمانی اقدام به سرمایه گذاری می کند که آزاد راه وجود داشته باشد و آزادراه محور و زیربنای توسعه استان است.
وی بیان داشت: استان با سرمایه گذاری و همکاری بخش خصوصی توسعه پیدا می کند و امروزه ارتباطات نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه گذاری دارد؛ بنابراین اگر به دنبال جذب سرمایه گذار برای احداث اتوبان هستیم به دلیل ایفای نقش بسیار مهم زیرساخت های این حوزه در توسعه استان است.
بازوند اظهار داشت: آزادراه علاوه بر اینکه زیربنای توسعه است، اقتصاد استان را هم متحول خواهد کرد و هنر این است که با توسعه ارتباطات بتوانیم اقتصاد استان را متحول کنیم.
استاندار کرمانشاه گفت: اگر هاب بودن استان برجسته شود بدون شک این استان قادر به ارائه خدمات در دیگر استان ها خواهد شد که این مهم نقش بسیار مهمی در شکوفایی منطقه خواهد داشت.

**سرمایه گذاری های مناسبی در استان در حال انجام است
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: سرمایه گذاری که در استان لرستان و در زمان مسئولیتم در این استان اقدام به سرمایه گذاری کرده بود، در استان کرمانشاه هم با حدود پنج هزار میلیارد تومان در حال انجام سرمایه گذاری است که بدون تردید نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال خواهد داشت.
وی تاکید کرد: بسترهای لازم برای توسعه استان شکل گرفته و مسیر توسعه استان تنها با همکاری و جذب سرمایه گذاری ها هموار می شود که همواره به این مهم توجه داشته ایم.

**برای کلانشهرشدن کرمانشاه پیگیری های ویژه ای انجام داده ام.
بازوند گفت: برای کلانشهر شدن کرمانشاه طی یکسال گذشته پیگیری های گسترده و ویژه ای انجام داده ام زیرا اعتقاد دارم که کلانشهر شدن کرمانشاه، موضوع هاب بودن استان را برای استان های همجوار تقویت می کند و مردم استان های دیگر احساس می کنند که از یک کلانشهر خرید کنند خدمات بهتری دریافت خواهند کرد و علاوه بر این کلانشهر شدن یک ارزش افزوده هم برای همه مردم ایجاد خواهد کرد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.