به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست با کارکنان جمعیت هلال احمر استان افزود: زلزله 96 زلزله ای عظیم و غافلگیر کننده بود که نیروهای نظامی و انتظامی به خوبی در امداد و نجات به کمک هلال احمر آمدند‌.
وی اظهار داشت: از حمایتهای مجموعه هلال احمر کشور و بویژه شخص دکتر پیوندی رییس هلال احمر کشور در خدمت رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه تقدیر و تشکر می کنم.
استاندار کرمانشاه گفت: دکتر لهونی ثابت کرده اند که مدیری برنامه محور هستند و از زمان تصدی مسئولیت جمعیت هلال احمر استان عملکرد مطلوبی از خود نشان داده و گامهای مثبتی برداشته اند. جا دارد از خدمات مدیریت سابق جمعیت هلال احمر آقای امیریان نیز تشکر کنم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.
مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال 98 تکمیل می کنند.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.