علی محمد زوراوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای امشب پیش بینی می شود دمای 15 شهر و شهرستان به کمتر از صفر درجه برسد که گواور با حداقل دمای منفی 6 سردترین نقطه استان باشد.
وی ادامه داد: اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی، کنگاور، کوزران و گهواره نیز هر کدام با دمای پنج درجه زیر صفر شب سردی را تجربه خواهند کرد.
زوراوند گفت: کرمانشاه، تازه آباد، حمیل، روانسر، سرارود، گیلانغرب، هرسین و دالاهو دیگر مناطقی هستند که برای امشب دمای زیر صفر درجه را تجربه می کنند.
معاون اداره کل هواشناسی استان، دمای امشب شهر کرمانشاه را نیز سه درجه زیر صفر عنوان کرد و گفت: این دما برای فردا شب تغییری نمی کند اما انتظار می رود دمای روزانه مرکز استان با سه درجه افزایش نسبت به امروز به 10 درجه بالای صفر برسد.
وی با بیان اینکه اکثر نقاط استان افزایش 2 تا چهار درجه ای دمای روزانه برای فردا (چهارشنبه) را تجربه می کنند، افزود: در عین حال انتظار می رود دمای شبانه در برخی از این مناطق حدود یک درجه نسبت به امشب سردتر شود.
زوراوند در پایان با بیان اینکه تا روز جمعه بارشی برای سطح استان پیش بینی نمی شود، گفت: در این روز باگذر موجی ناپایدار از جو منطقه به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.
از ابتدای سال جاری تاکنون (اول مهر تا 30 بهمن) میانگین بارش باران در استان به 485 میلی متر رسیده که نسبت به سال قبل که 141 میلی متر بوده 242 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 84 درصد رشد داشته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.