به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت و پرسپولیس عصر امروز (سه شنبه - 30 بهمن) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست دست پر و با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.
تنها گل این دیدار در دقیقه 40 توسط «وحید نجفی» برای تیم بعثت به ثمر رسید تا نماینده فوبتال کرمانشاه صاحب سه امتیاز حساس شود.
هر 2 تیم بعثت کرمانشاه و پرسپولیس بندر گناوه موقعیت های خوبی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما یا با بی دقتی مهاجمان خود و یا واکنش های دروازبان حریف نتوانستند از آن استفاده کنند.
بعثتی ها با پیروزی در این مسابقه که هجدهمین دیدار آن ها بود، 26 امتیازی شده و با 2 پله صعود در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم و در فاصله یک امتیازی تیم دوم قرار گرفت، تیم پرسپولیس گناوه نیز با همان 22 امتیاز در رده نهم باقی ماند.
در این گروه تیم آرمان گهر سیرجان از 19 مسابقه و 34 امتیاز صدرنشین است و تیم های نیروی زمینی تهران و پاس همدان نیز هر کدام با 18 مسابقه و 17 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه هفته آینده (هشتم اسفند) در بابلسر به مصاف شهدای این شهر که هم اکنون از 19 مسابقه خود صاحب 21 امتیاز و در مکان یازدهم جدول قرار دارد، خواهد رفت.
مسابقات این فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در 2 گروه 13 تیمی برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.