به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: باید ضمن رعایت قوانین، کاهش حجم بروکراسی های اداری نیز بایستی در دستور کار باشد تا موانع پرداخت تسهیلات برداشته شود.
وی تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان روانسر ضعیف عمل می کند که باید با عزمی جدی به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و پیگیر مصوبات این کارگروه باشد.
فرماندار روانسر با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید مهمترین اولویت کارگروه اشتغال در شهرستان روانسر است، ادامه داد: شتاب بخشیدن و تسهیل در پرداخت تسهیلات مورد تاکید است.
ویسمرادی با تاکید بر اینکه آثار اشتغال ایجاد شده باید برای مردم مشهود باشد، اضافه کرد: ادارات و نهادها نسبت به شناسایی مسایل و مشکلات موجود در حوزه های مربوط به اشتغال اقدام های جدی انجام داده و گزارش آن را به کارگروه اعلام نمایند.
وی تلاش برای راه اندازی واحدهای نیمه فعال و راکد روانسر را خواستار شد و افزود: مهمترین مشکل واحدهای صنعتی این شهرستان کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و نداشتن ثبات بازار است و این باعث شده که این واحدها با داشتن بازار فروش نتوانند با ظرفیت کامل فعالیت کنند و با پرداخت تسهیلات کم بهره امکان احیای مجدد این واحدها وجود دارد.
فرماندار روانسر در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی در این شهرستان گفت: تاکنون 86 طرح در بخش های مختلف بیش از 97 میلیارد و 764 میلیون تسهیلات دریافت کرده اند.
ویسمرادی ادامه داد: شهرستان روانسر 161 درصد تسهیلات مصوب را جذب و پرداخت کرده و رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.