پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ «سلیم سلیمی» اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان اسلام آبادغرب در طول یک هفته اخیر ضمن کنترل تردد خودروهای عبوری چهار دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و ان ها را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها، تعدادی یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی، مایکروفر و ... کشف شد.
سرهنگ سلیمی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده به یک میلیارد و 100 میلیون ریال می رسد.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب همچنین از دستگیری 6 نفر و توقیف پنج دستگاه خودرو در این راستا خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از جمله اولویت های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

** بیش از 13هزار پاکت تنباکو قاچاق در پاوه کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 13هزار و 560 پاکت تباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان پاوه خبر داد.
سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاوه مبنی بر دپوی مقدار زیادی تنباکوی قاچاق در یکی از معابر کوهستانی صعب العبور، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: با حضور تیمی از پلیس آگاهی، محل دپوی تنباکوهای قاچاق شناسایی و در بازرسی از محل 13 هزار و 560 پاکت کشف شد.
سردار مرزبانی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تنباکوهای میوه ای قاچاق کشف شده به یک میلیارد و 600 میلیون ریال می رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی 5 قاچاقچی در این رابطه، از تلاش برای دستگیری آن ها خبر داد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدام های کنترلی انجام شده، شاهد خشکانده شدن ریشه قاچاق در مناطق مرزی استان کرمانشاه باشیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.