سجاد اعظم شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای رسیدگی به اتفافات رخ داده در جریان مسابقه تیم های زاگرس و فراز بام عصر امروز (29 بهمن) تشکیل و تیم دهدشتی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و پنج مسابقه بدون تماشاگر محکوم شد.
وی ادامه داد: همچنین تیم زاگرس نیز به خاطر آنچه که عدم کنترل رفتار بازیکنان اعلام شد به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
اعظم خاطرنشان کرد: علاوه بر این جریمه نقدی، هفت بازیکن تیم ما نیز به کمیته انضباطی دعوت و باید هفته آینده برای ادای پاره ای توضیحات در این کمیته حضور پیدا کنند.

** تماشاگران تیم فراز بام بدترین توهین را به بازیکنان زاگرس کردند
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه به تشریح اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه تیم های زاگرس و فرازبام پرداخت و گفت: متاسفانه هواداران تیم فراز بام از همان لحظه ورود بازیکنان ما به زمین مسابقه برای گرم کردن بدترین توهین ها را انجام داده و الفاظ رکیکی به کار می بردند.
وی ادامه داد: این توهین ها به گونه ای بود که در فواصل مختلف مسابقه، بازیکنان تیم فراز بام دهدشت نیز به هواداران خود به خاطر توهین هایشان معترض شده و معتقد بودند که تمرکز آن ها نیز به هم می خورد.
اعظم افزود: شرایط و جو سالن آنقدر بد بود که بیش از 10 بار مسابقه توسط داور متوقف شد و هر بار پس از لحظات و دقایقی به جریان می افتاد ولی ناظر مسابقه نیز بی تفاوت به این موضوع واکنش مناسبی نسبت به اتفاقات رخ داده نداشت.

** بازیکنان فراز بام مانع کتک خوردن تیم ما شدند
مدیرعامل تیم زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه تصریح کرد: پس از سوت پایان مسابقه در حالی که بازیکنان تیم زاگرس به رسم همه مسابقات وسط زمین حضور پیدا کرده و با بازیکنان حریف مشغول دست دادن بودند، ناگهان 200 تا 300 تماشاگر حاضر در سالن به سمت بازیکنان ما حمله ور شده و با آنان درگیر شدند به گونه ای که تعدادی از بازیکنان تیم فراز بام به کمک تیم زاگرس آمدند.
وی گفت: متاسفانه در این مسابقه که از حساسیت زیادی برای 2 تیم برخوردار بود حضور ماموران انتظامی نیز بسیار اندک بود و آن تعداد کم هم نتوانستند درگیری ها را جمع کنند به گونه ای که حدود 40 دقیقه بازیکنان ما در زمین مسابقه مشغول دفاع از خود در برابر هجوم تماشاگران بودند.
اعظم ادامه داد: زمانی که تیم زاگرس میزبان است تماشاگران ما فقط تیم خود را تشویق و کوچکترین بی احترامی به حریف نمی کنند و ماموران انتظامی هم حضور خوبی برای امنیت بخشی به فضای سالن مسابقه را دارند.

** برای قهرمانی هنوز شانس داریم
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: تیم ما هنوز برای قهرمانی شانس دارد و در صورتی که تیم سپاهان یکی از 2 مسابقه باقی مانده خود را نتواند پیروز شود و تیم ما هم در 2 دیدار پیش رو امتیازات کامل را کسب کند قهرمان خواهیم شد.
وی گفت: تیم زاگرس 2 مسابقه برابر سربداران سبزوار تیم هشتم جدول در خانه و ذوب آهن اصفهان تیم ششم در زمین حریف دارد که می توانیم امتیازات کامل را از این دیدارها بگیریم در مقابل تیم سپاهان نیز با تیم های رده پنجمی مس کرمان و رده دومی نیروی زمین کازرون دارد.
اعظم یادآوری کرد: با توجه به اینکه برای رده بندی نهایی در صورت هم امتیاز بودن تیم ها، مسابقه رودرو ملاک است تیم زاگرس با پیروزی در یکی از 2 مسابقه باقی مانده نایب قهرمانی خود و کسب سهمیه باشگاه های آسیا را قطعی می کند چرا که برابر نیروی زمینی کازرون در دیدار رفت پیروز و در دیدار برگشت مساوی کرده ایم.

** از عملکرد بازیکنان تیم زاگرس راضی هستم
مدیرعامل باشگاه زاگرس همچنین با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم، گفت: آن ها از ابتدای فصل تاکنون با وجود مشکلاتی هم که بوده مردانه جنگیدند و بهترین نمایش ممکن را از خود به نمایش گذاشتند.
وی گفت: در نیم فصل دوم با شناختی که حریفان از تیم زاگرس پیدا کردند کار مقداری سخت شد، ضمن اینکه اکثر آن ها در نیم فصل اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز خود کرده و تیمشان را تقویت کردند اما دست ما برای این کار خالی بود.
اعظم در پایان گفت: تیم ما تا روز آخر تلاش می کند و هنوز از کسب عنوان قهرمانی ناامید نشده است، این موضوع را بازیکنان تیم ما در طول فصل به خوبی نشان دادند که تا لحظه آخر می جنگند و برای موفقیت تلاش می کنند.
مسابقه تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و فراز بام دهدشت که روز پنجشنبه هفته قبل (25 بهمن) در دهدشت برگزار شد با برتری 29 بر 28 فرازم بام به پایان رسید.
در پایان هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپاهان با 24 امتیاز از 14 مسابقه اول است، نیروی زمینی کازرون و زاگرس اسلام آبادغرب نیز به ترتیب با 15 و 14 مسابقه و کسب 22 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور روز جمعه (سوم بهمن) میزبان سربداران سبزوار تیم هشتم جدول رده بندی مسابقات است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.