به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی از قشر آسیب پذیر جامعه هستند که دولت به شکلی ویژه آن ها را مورد حمایت قرار داده است تا در شرایط فعلی دچار مشکل نشوند.
وی اظهار داشت: همچنین گوشت قرمز و مرغ با نرخ دولتی در اختیار تعاونی های کارگری، مجموعه های مختلف مانند آموزش و پرورش، کارخانجات، شهرداری و دیگر مجموعه های زحمتکش قرار گیرد تا میان اعضاء توزیع کنند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توزیع مناسب این اقلام ضروری میان اقشار ضعیف و زحمتکش، بی گمان این صف ها بسیار برچیده خواهد شد و کرامت مردم هم حفظ می شود.
وی تاکید کرد: کمیته های تامین و توزیع که در زیرمجموعه ستاد تنظیم بازار استان فعالیت می کنند به شکل روزانه نیازهای خود را اعلام کند و مدیریت ارشد استان نیز فورا، برای تامین این نیازها اقدام می کند.
بازوند در ادامه گفت: کشور در شرایط تحریم های دشوار اقتصادی قرار دارد ولی هنر این است که بتوانیم بر این بحران مدیریت کنیم و الا مدیریت در بحران هزینه بسیار سنگینی است.
وی افزود: ملت بزرگ ایران روز 22 بهمن از همه اقشار از زن و بچه گرفته تا پیر و جوان؛ همه به شکل گسترده در یک هوای بارانی و برفی آمدند و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در زمینه عرضه گوشت با نرخ دولتی باید به گونه ای مدیریت کنیم که کرامت این مردم شریف و بزرگوار در این صف های طولانی آسیب نبیند.
وی اضافه کرد: تصاویر این صف ها به شکل مداوم در قالب برنامه جنگ روانی از شبکه های معاند پخش می شوند.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.