به گزارش ایرنا، امید قادری روز دوشنبه در نشست شورای اداری این اداره کل با بیان اینکه اولویت برگزاری برنامه ها و فعالیت ها به صورت شهرستان محور خواهد بود، افزود: انسجام درون سازمانی، هماهنگی و حفظ سلسله مراتب اداری برای ما در اولویت قرار دارد.
او در ادامه با بیان اینکه نباید به دلایل مختلف سرمایه گذران را به بن بست بکشانیم، تاکید کرد: هیج توجیهی برای تاخیر در پاسخ به استعلام ها پذیرفتنی نیست.
وی تاکید کرد: همه موظف هستند بستر را برای حضور سرمایه گذاران در حوزه زیرساخت های گردشگری در استان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته پاسخ استعلام برخی از پرونده ها بین 15 تا 20 سال طول کشیده است، اظهار داشت: یکی از دلایل عقب ماندگی ما در حوزه زیرساخت های گردشگری در استان همین بی حال بودن در کار و تاخیر در پاسخ به استعلام ها بوده است.
او ادامه داد: مراجعات متعدد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بیشتر در طرح های خرد خلاصه می شود که متاسفانه منجر به اشتغال پایدار نبوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه مدیر ادارات شهرستان ها از ظرفیت نماینده ها و فرمانداران استفاده کنند، تاکید کرد: میزان رایزنی با مدیران بالادستی، نماینده ها و فرمانداران برای جذب اعتبارات برای سرمایه گذاری و تلاش برای رفع موانع سد راه سرمایه گذاران از اولویت های ما در ارزشیابی مدیران ادارات خواهد بود.
قادری ارتباط تنگاتنگ مدیران شهرستانی با ائمه جمعه، متنفذین محلی و خانواده های شهدا و ایثارگران را مهم برشمرد و تصریح کرد: ارائه گزارش های ماهیانه و هم افزایی با مدیران و ائمه جمعه در راستای توسعه و پیشرفت در برنامه ها و امور اداره لازم و ضروری است.
این مسئول در ادامه از تشکل های مردم نهاد به عنوان بازوان محکم کمکی دولت یاد کرد و خاطرنشان ساخت: حمایت از NGO ها در سال های گذشته ضعیف بوده و باید نسبت به شناسایی، معرفی و حمایت از آنها اقدام کرد.
وی در ادامه فضای مجازی را فرصتی مناسب برای ارائه گزارش ها و خدمات دولت دانست و عنوان کرد: با توجه به هجمه های بی پایان یاوه گویان علیه نظام، اطلاع رسانی و گفتگو با خبرنگاران و ارائه خدمات نظام از وظایف مهم و قانونی ماست.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی به تعبیر رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید فرصتی برای تزریق امید به جامعه است و انعکاس هر کار مثبت و توسعه ای در کشور در فضای مجازی تو دهنی محکمی به استکبار جهانی خواهد بود.
او در ادامه ستاد خدمات سفر نوروزی 98 را مهم خواند و تاکید کرد: تبلیغات گردشگری از طریق فضای مجازی، تشکیل جلسات، تقسیم کار، پیگیری کمیته ها و ارائه طرحهای خلاقانه و مبتکرانه با همکاری شهرداری باید در دستور کار ادارات قرار گیرد.
قادری همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه طی سال های اخیر به یک کشور مصرفی تبدیل شدیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، همه موظف هستند این شرایط حساس را درک کرده و استفاده بهینه و خلاقانه در قالب اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیرند.
در این نشست با حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه داریوش فرمانی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سنقروکلیایی به عنوان مشاور مدیرکل و نماینده وی در امور شهرستان ها معرفی شد.
همچنین در ادامه معاونان اداره کل و روسای شهرستان ها به بیان مسائل مختلف حوزه کاری خود در خصوص ستاد خدمات سفر نوروز 98 پرداختند.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.