به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرالله جهانگرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شتاب دهنده کارآفرینی در کنار پارک علم و فناوری نقش کمک کننده را ایفا می کنند به گونه ای که صاحبان ایده را در کنار یک محیط حمایت کننده قرار داده و باعث همکاری آن ها می شوند.
وی افزود: کارگاه یک روزه ای هم که با موضوع کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت مزرعه و غذا در کرمانشاه برپا شده در همین خصوص است و به صورت اختصاصی به موضوع کشاورزی و صنایع غذایی می پردازد.
جهانگرد تصریح کرد: در این کارگاه، متخصصین صنعت غذایی و کشاورزی در کنار افراد نوآور و صاحب ایده قرار گرفته اند تا بتوانند یک ایده مشخص را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و اگر آن ایده را پذیرفتند حمایت های لازم برای تولید انبوه بعمل آورند.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به توانمندی های کرمانشاه در حوزه کشت و داشتن آب و هوای مناسب، افزود: این موضوع در کنار افراد خلاق و نوآور می تواند نتایج خوبی را حاصل کند به گونه ای که بتوان در اندازه ملی و حتی بین المللی به کار گرفته شوند.
وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون ایده های خوبی در کارگاه مطرح شده، یادآوری کرد: هم اکنون در حال ارزیابی این ایده ها هستیم و امیدوارم صاحبان صنایع و بخش خصوصی موارد مهم را انتخاب و حمایت های لازم را نیز بعمل آورند.
جهانگرد در پایان و با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور شکل سنتی را دنبال می کند، از تلاش برای عبور از این ساختار سنتی و ورود به دنیای اقتصاد دیجیتالی خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.