به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: پلیس به عنوان یک نیروی انقلابی، پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه خود می داند.
وی ادامه داد: در دیداری که چندی پیش فرماندهان و مسئولان ناجا با رهبر معظم انقلاب داشتند ایشان خواستار تلاش برای رسیدن نیروی انتظامی به تراز انقلاب شدند که تمامی کارکنان و پرسنل ناجا نیز این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، همچنین دیگر توقع رهبری از نیروی انتظامی را مبارزه با بدحجابی دانستند که پلیس در این خصوص هم تمام توان خود را در عین رعایت حقوق شهروندی به کار خواهد گرفت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوی اسلامی خاطرنشان کرد: پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و در برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی نیز بسیار جدی است و در این خصوص با کسی تعارف ندارد.
وی همچنین یکی دیگر از برنامه های پلیس را برخورد جدی با پدیده قاچاق عنوان و تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آن هایی که در این مسیر قدم برمی دارند به این مردم و مملکت خیانت می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: فرمانده نیروی انتظامی به صورت جدی بر مبارزه با پدیده قاچاق تاکید کرده اند و در این راستا نیز از ابتدای سال جاری اقدام های خوبی صورت گرفته است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین به راهپیمایی پرشور 22 بهمن اشاره و اظهار داشت: مردم ولایی و بابصیرت کشور بازهم حماسه آفرین شدند و با حضور گرم و دشمن شکن خود وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دادند.
وی در پایان گفت: در این راستا مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه نیز مانند همیشه حضور پرشوری در مراسم راهپیمایی داشتند که جا دارد صمیمانه از آن ها قدردانی کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.