سیده زهرا موسوی روز چهارشنبه در حاشیه جشنواره ورزشی بانوان قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش بانوان قبل از انقلاب اسلامی تشکیلات خاصی نداشت و در شورای انقلاب از یک کمیته اکنون در چهل سالگی انقلاب به یکی از معاونت های وزارت ورزش و جوانان ارتقا یافته و بانوان ورزشکار ایرانی در سطح میادین داخلی و بین المللی توانسته اند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.
وی اظهار داشت: در استان های مختلف رییس گروه های ورزشی بانوان به معاون ورزش بانوان استان ارتقا یافته اند و در سایه انقلاب و فراهم شدن بستر رشد، بانوان در میادین مختلف ورزشی شاهد درخشش و موفقیت های چشمگیری هستند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، هدف از سفر به قصرشیرین را علاوه بر شرکت در اجلاس روسای فدراسیون های ورزشی که فردا قرار است در این شهرستان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شود، بازدید خسارت های ناشی از زلزله پارسال و امسال غرب کرمانشاه عنوان کرد.
موسوی با ابراز خرسندی از دیدار با مردم مقاوم و ایثارگر شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که زلزله و خسارت های آن تاثیری در ورزش این شهرستان ها و بخصوص قصرشیرین نگذاشته و این شور و نشاط و شادی دلیلی بر این ادعاست.
وی گفت: در قصرشیرین استعدادهای خوبی در زمینه ورزش بانوان داریم و انشاالله شاهد درخشش بیش از پیش بانوان این مناطق در عرصه های ورزشی داخلی و بین المللی باشیم.
جشنواره ورزشی بانوان قصرشیرین امروز با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در بوستان بسیج با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم ورزش دوست این شهرستان برگزار شد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.