سجاد اعظم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم زاگرس سه مسابقه دیگر تا پایان این فصل از مسابقات لیگ برتر دارد که کسب یک پیروزی در این مسابقات جایگاه دومی را در جدول برای ما قطعی می کند.
وی افزود: تیم های اول و دوم رقابت های لیگ برتر نیز جواز حضور در مسابقات باشگاه های آسیا برای فصل آینده را کسب می کنند که این موضوع می تواند موفقیت بزرگی برای ورزش استان باشد.
اعظم تصریح کرد: فراز بام دهدشت، سربداران سبزوار و ذوب آهن اصفهان سه تیمی هستند که باید تا پایان فصل با آن ها مسابقه دهیم که مقابل نمایندگان دهدشت و اصفهان خارج از خانه و در مقابل سبزوار باید داخل خانه بازی کنیم.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به دیدار روز گذشته این تیم برابر سپاهان اصفهان گفت: مسابقه دیروز بسیار نزدیک و حساس دنبال شد چرا که هر 2 تیم به دنبال پیروزی و کسب 2 امتیاز بودند.
وی افزود: تیم ما حتی در مقاطعی با 2 تا سه گل از حریف خود پیش بود ولی روی چند اشتباه و هدر دادن موقعیت های گلزنی، تیم سپاهان توانست روی توپ های برگشتی دروازه ما را باز کند و در نهایت 2 تیم با تساوی 23 بر 23 زمین مسابقه را ترک کردند.
اعظم یادآوری کرد: مسابقه تیم های زاگرس و سپاهان به قدری اهمیت داشت که سرپرست فدراسیون و رئیس کمیته داوران هم در سرسرای ورزشی اسلام آبادغرب حضور داشتند و مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با قدردانی از هواداران پرشور این تیم، آن ها را در کشور نمونه خواند و گفت: تک تک آن ها از همان شروع مسابقه فقط به تشویق تیم زاگرس پرداخته و به بازیکنان تیم نیرو و توان مضاعفی دادند.
وی تصریح کرد: هرچند به دلیل کمبود فضا شرمنده حدود یک هزار هواداری شدیم که پشت درهای سالن محل برگزاری مسابقه ماندند و اجازه ورود پیدا نکردند.
اعظم افزود: امیدوارم برای فصل آینده با همت مسئولان ظرفیت سالن افزایش پیدا کند تا همه هواداران مشتاق و خونگرم اسلام آبادی بتوانند در سالن حضور پیدا کرده و مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین از پلیس شهرستان به خاطر برقراری نظم و امنیت سالن مسابقه قدردانی کرد و گفت: با وجود ازدحام جمعیتی که وجود داشت، ماموران انتظامی اسلام آبادغرب به خوبی نظم و امنیت را برقرار کردند که جای تشکر دارد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم زاگرس تا پایان سال جاری بتواند حداقل با کسب سهمیه آسیایی، عیدی خوبی به مردم ورزش دوست استان کرمانشاه بدهد.
در پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم های سپاهان و زاگرس با 22 امتیاز و تفاضل مثبت 36 و مثبت 18 به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.