به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز دوشنبه در تجمع بزرگ راهپیمایان 22 بهمن در سرپل ذهاب افزود: جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار وعزت قراردارد و توان موشکی ما در اوج بازدارندگی است و سبب شده که دشمن نتواند کوچکترین چشم داشتی به این آب و خاک داشته باشد.
وی اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی با ولایتمداری و بصیرت خود کاری کردند که دشمن نتواند کوچکترین آسیبی به مملکت ما برساند و نیروهای مسلح ما دراوج آمادگی قراردارند و تمام تحرکات دشمن را رصد می کنند.
امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه اقتدار و توان دفاعی و نظامی ما مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خود خواهد شد، ادامه داد: دشمن باید بداند که منافع آن ها در منطقه از برد موشک های ما در امان نیست.
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: توان دفاعی ما امروز در حال دفاع کردن از ملت های همسایه قرار دارد، داعش که به زعم مسئولان آمریکایی متشکل از 130 کشور خارجی بود با تمام حمایت های غرب نتوانست چهره اسلام را خدشه دار کند و نتوانست مسلمانان را به جان هم بیندازد و این نشان دهنده اقتدار رهبری، مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام برای مردم ایران بود و تمام اتاق فکرهای خود را به صف کرده بودند که به این هدف شوم برسند اما این حضور میلیونی مردم تیر خلاصی بر تمام توطئه های دشمن بود.
وی ادامه داد: در طول یکسال گذشته میلیاردها دلار از جیب حکام عرب هزینه شد تا مردم ایران نتوانند جشن 40 سالگی انقلاب را ببینند اما بصیرت و ولایتمداری مردم تمام این نقشه ها را نابود کرد و نگذاشت که دشمن به اهداف شوم خود برسد.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: پیام ملت بزرگ ایران اسلامی امروز برای دشمن این است که مشکلات و گرفتاری ها و تحریم ها و تهدیدها نمی تواند آنها را از بیعتی که با امام بستند و هرساله آن را با رهبر انقلاب تجدید می کنند، برگرداند.
وی ادامه داد: کشور نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است و راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است.
مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن باحضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در سرپل ذهاب از میدان امام خمینی تا مصلای نماز جمعه برگزار و شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند.
قرائت بیانیه و به آتش کشیدن پرچم و نمادهای استکبار از دیگر برنامه های این مراسم بود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.