منصور کیانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در وزن 57 کیلوگرم میخاییل ایوانوف از روسیه و احمت دومان از ترکیه، در 61 کیلوگرم احمدنبی گوارزاتیلوف از آذربایجان و اولوبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان و در 65 کیلوگرم نیز گئورگی روازیشویلی از گرجستان و ارنازار آکماتالیف از قرقیزستان فینالیست شدند.
وی افزود: در وزن 70 کیلوگرم، میثم نصیری و یونس امامی هر 2 از کشورمان، در 74 کیلوگرم رضا افضلی کشتی گیر کرمانشاهی و حاجی مراد گادجیف از آذربایجان و در 79 کیلوگرم نیز بهمن تیموری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی تیم ایران به همراه جبرئیل حسن اف از آذربایجان جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.
کیانی خاطرنشان کرد: در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری و کامران قاسم پور هر 2 از ایران و در 92 کیلوگرم نیز ارشک محبی کشتی گیر کرمانشاهی و محمدجواد ابراهیمی دیگر کشتی گیر ایرانی به دیدار فینال صعود کردند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه در وزن 97 کیلوگرم نورماگومد گادجیف ازآذربایجان و علیرضا گودرزی از کشورمان فینالیست شدند، افزود: فینال وزن 125 کیلوگرم را نیز یدالله محبی از کرمانشاه به همراه امیر محمدی دیگر کشتی گیر هموطن برگزار خواهند کرد.
وی در ادامه از مشخص شدن نیمی از کشتی گیران راه یافته به دیدارهای رده بندی برای کسب عنوان سوم مشترک خبر داد و گفت: در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری و غمزات حاجی خالیدوف از مجارستان فردا حریفان خود را در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز خواهند شناخت.
کیانی ادامه داد: در وزن 61 کیلوگرم میرجلال حسن زاده و مجید داستان برای کسب مدال برنز تلاش می کنند و حریف ایمان صادقی فردا مشخص می شود.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه تصریح کرد: در 65 کیلوگرم: پیمان بیابانی و مرتضی قیاسی حریفان خود را فردا خواهند شناخت، ضمن اینکه در 70 کیلو نیز مهدی یگانه جعفری و فرهاد نوری برای کسب مدال برنز مقابل هم کشتی می گیرند و حریف صفا آکسوی از ترکیه در دیدار ده بندی فردا مشخص می شود.
وی با بیان اینکه در وزن 74 کیلوگرم خاچاطور پاپیکیان از ارمنستان و الکساندر هریهاروویچ از بلاروس با هم دیدار رده بندی را برگزار می کنند، افزود: حامد رشیدی کشتی گیر کرمانشاهی نیز باید تا فردا برای مشخص شدن حریفش در این مرحله صبر کند.
کیانی با اشاره به رقابت های وزن 79 کیلوگرم گفت: محمدجواد حمیدی و علی سوادکوهی فردا حریفان خود را در دیدار رده بندی خواهند شناخت ضمن اینکه در 86 کیلوگرم نیز مسعود مددی و حسین خداکرمی منتظر شناخت رقبای خود برای کسب مدال برنز هستند.
این مقام مسئول در هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: در وزن 92 کیلوگرم محمدحسین فیروزپور و شامیل زوبایروف از آذربایجان به دیدار رده بندی راه یافته اند و حریفان خود را در مسابقات فردا خواهند شناخت. همچنین در 97 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا و نورداولتوف از قرقیزستان یکی از مسابقات رده بندی را برگزار و حامد طالبی زرین کمر نیز باید منتظر مشخص شدن حریفش باشد.
وی گفت: در وزن 125 کیلوگرم نیز امین طاهری و الکسی ژورژولیانی از گرجستان برای کسب مدال برنز با هم مسابقه می دهند و علیرضا گرزبر نیز فردا حرفش مشخص می شود.
در مسابقات جام تختی 147 کشتی گیر از کشورهای ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان با یکدیگر مسابقه می دهند.
دیدارهای شانس مجدد و رده بندی صبح جمعه (19 بهمن) و دیدارهای فینال نیز بعدازظهر این روز در سرسرای امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.