به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا محمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات جام تختی هر ساله با حضور تعدادی زیادی از کشتی گیر مطرح داخلی و خارجی برگزار و نتایج خوبی برای کشورمان به همراه دارد.
وی ادامه داد: حضور کشتی گیران مطرحی از برخی کشورها نظیر آذربایجان که قهرمان المپیک و نایب قهرمان مسابقات جهان در ترکیب آن به چشم می خورد بیانگر سطح بالای رقابت های جام تختی است.
محمدی یادآوری کرد: تیم های ترکیه، روسیه و گرجستان نیز کشتی گیران خوبی به کرمانشاه آورده اند تا در مجموع شاهد مسابقاتی مهیج باشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی ایران با بیان اینکه تیم ملی چهار رویداد را پیش رو دارد، افزود: این رویدادها شامل مسابقات جام جهانی زیر 23 سال، رقابت های بین المللی جام دانکلوف و مسابقات بزرگسالان و امید قهرمانی آسیا می شود.
وی ادامه داد: نفرات منتخب تیم ایران برای حضور در این چهار تورنمنت را از دل مسابقات جام تختی انتخاب می کنیم از این رو کشتی گیران ایرانی با همه توان به رقابت با یکدیگر می پردازند.
محمدی همچنین با اشاره به نتایجی که تاکنون در مسابقات رقم خورده افزود: ملی پوشان کشورمان تا اینجا توانسته اند به خوبی کشتی های خود را برگزار کرده و اگر این روند ادامه یابد در مسابقات فینال اکثر اوزان شاهد یک کشتی تمام ایرانی خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی کشتی ایران در پایان از مردم کرمانشاه به خاطر مهمان نوازی و تشویق های پرشورشان قدردانی کرد.
در مسابقات جام تختی 147 کشتی گیر از کشورهای ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان با یکدیگر مسابقه می دهند.
دیدارهای شانس مجدد و رده بندی صبح جمعه (19 بهمن) و دیدارهای فینال نیز بعدازظهر این روز در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.