به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گیلانغرب روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: در مجموع برای اجرای این طرح ها 26 میلیارد ریال هزینه شده است که 32 فرصت شغلی ایجاد می کند.
کوروش محمودیان افزود: این طرح ها شامل افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی 17 شهریوردر شهر گیلانغرب، بازسازی شبکه انتقال آب 24 روستای دهستان ویژنان، راه روستایی و احداث پل گل خیرک، دبستان 2 کلاسه چم سورک و طرح های دامپروری، بهسازی معابر و جدول گذاری در دهستان های چله و حومه است.
همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره 100 زن شهیده گیلانغرب امروز در این شهرستان با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و بانوان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب در این مراسم در سخنانی استقلال، آزادی و عزت امروز را مرهون ایثار شهدا دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: امروز سبک و سیره و نوع زندگی شهدا باید سرلوحه زندگی همه ما باشد زیرا مسئولیتی که شهدا بر عهده ما گذاشته اند، بسیار سنگین است و آن عزتی است که به ما بخشیده اند تا در مقابل دشمنان و استکبار جهانی همواره سرافراز باشیم و سر فرود نیاوریم.
وی اظهار داشت: شهادت توفیق وسعادتی است که خداوند به بندگان خاص خود عطا فرموده است، از این رو فرهنگ شهدا، فرهنگ استکبارستیزی، ولایتمداری، کار جهادی و فرهنگی فراتر از زمان است.
شهرستان گیلانغرب در دوران دفاع مقدس 750 شهید، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
همچنین پنج هزار و 800 شهید مهاجر نیز از سراسر میهن اسلامیمان در هشت سال جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی گیلانغرب به دیدار حق شتافته اند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.