مهدی عبدالمالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تبریک چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، برنامه های متنوع و خاصی را با مشارکت دستگاه ها و نهادهای مردمی و مساجد در سطح شهر در حال انجام دارد.
وی اظهار داشت: امسال با توجه به اهمیتی که برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دارد، کمیته ای تحت عنوان کمیته فضاسازی شهری و با حضور دستگاههای مرتبط خدمت رسان شهرداری با محوریت شهردار کرمانشاه تشکیل تا تبلیغات محیطی مناسب تری ارائه شود.
او ابراز داشت: در حوزه فرهنگی شهرداری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که از جمله آنها برپایی نمایشگاه تصاویری از کرمانشاه در انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب که در پارک شاهد در حال برگزاری می باشد که در این نمایشگاه آثار دیده نشده ای از یکی از اساتید برجسته عکاسی استان، آقای غلامحسین محبی به نمایش گذاشته شده که خوشبختانه مورد توجه همشهریان کرمانشاهی واقع شده، همچنین در کنار این نمایشگاه، فیلم آتش زیر خاکستر در 13 قسمت پخش می شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با عنوان «نقش عکاسی در ثبت اسناد تاریخی» در عصر روز جاری برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در نگارخانه شهر کرمانشاه در چهار راه جوانشیر، به مناسبت آغاز دهه فجر، نمایشگاه بزرگ مهدویت و انقلاب اسلامی و با ارایه آثاری از تصاویر شهدا و نیز تصاویری از پیش و بعد از انقلاب با مشارکت بنیاد مهدویت و بنیاد غدیر، نمایندگی آستان قدس رضوی، اتحادیه انجمن های اسلامی، موسسه فرهنگی وصال و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بر پا شده که در کنار این نمایشگاه؛ نمایش و نقد فیلم و ارایه محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، کتب مهدوی، لوازم التحریر اسلامی را داریم.
وی با تاکید بر رویکرد شهرداری در توجه به نقاط حاشیه شهر کرمانشاه افزود : یکی از ویژه ترین برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، انجام طرح 'فجر صادق' در 10 مسجد شهر کرمانشاه از جمله مساجد چهارمین شهید محراب محله الهیه، المهدی(عج) حکمت آباد، مسکن مهر دولت آباد، زینبیه مسکن، امام جعفر صادق (ع) جعفرآباد، نوکان، امام خمینی شهرک معلم است که اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تشریح دستاوردهای انقلاب در این قالب با استفاده از هنروران برجسته استان از جمله برنامه های آن می باشد.
عبدالمالکی همچنین با اشاره به اجرای طرح «فجر امید» در 10 شهرک اقماری شهر افزود: در این ایستگاه فرهنگی در محلات حاشیه نشین و نیز مساکن مهر نظیر محله رودکی، مسکن مهر رازی یک و دو، سجادیه، مسکن مهر دولت آباد، ده پهن، ظفر، چغاکبود و کرناچی، خدماتی از قبیل پزشکی و درمانی، مشاوره ای و حمایتی ارائه می شود.
وی ابراز داشت: با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی، نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در دبیرستان های شهر در حال برگزاری است که استقبال ویژه ای از آن شده است.
وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به مناسبت ایام فاطمیه علاوه به برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر، مراسم تعزیه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و با اجرای تعزیه‌خوانان برتر کرمانشاهی در تالار شهر شهرداری کرمانشاه در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 18 بهمن برگزار می‌کند.
وی گفت: در روز راهپیمایی 22 بهمن نیز در تدارک برپایی غرفه هایی برای ارائه خدمات به همشهریان کرمانشاهی هستیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا همواره با اتکا به 2 مولفه مهم رهبری و مشارکت مردمی توانسته با گذر از مراحل سخت و دشوار در آستانه چهل سالگی به بلوغ در عرصه های مختلف دست یابد و امروز رشد و توسعه در حوزه ای مختلف مدیون همین مولفه هاست.
عبدالمالکی اضافه کرد: اگر در طول این چهل سال، با وجود همه تهدیدات ابرقدرت ها، این انقلاب همچنان مقتدرانه پابرجاست نشانگر درایت رهبری خردمندانه و ایستادگی ملت ایران است که با گذر از گردنه های سخت در دهه های گذشته و با وجود چشیدن طعم تحریم ها و تهدیدها، با وحدت و تمسک به اصل بی بدیل و نجات بخش رهبری و ولایت به تحقق آرمان های انقلاب همچنان امیدوار هستند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.