به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع این طرح ها، 6 طرح کشاورزی و محیط بانی در قصرشیرین و 14 طرح عمرانی نیز در بخش های مختلف در گیلانغرب به بهره برداری رسید.
فرماندار قصرشیرین این طرح ها را شامل پنج طرح سامانه آبیاری تحت فشار به مساحت 28 هکتار و با سه میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی هفت تن بیان کرد.
مرادعلی تاتار افزود: همچنین طرح دیگر شامل آغاز عملییات اجرایی پاسگاه محیط بانی قراویز است که با 80 میلیون تومان از محل کمک هایی زیست محیطی خیران و در مساحت 150 متر بنا می شود.
شهرستان قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 30 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.
قصرشیرین با عراق بیش از 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرزها، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی ، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این معبرها انجام می شود.
بیش از 54 درصد صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین انجام می شود.

** بهره برداری از 14 طرح عمرانی در گیلانغرب
همچنین در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از 14 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.
فرماندار گیلانغرب، این طرح ها را شامل واگذاری 110 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی در مناطق زلزله زده، اجرای طرح های هادی بهسازی و روکش آسفالت معابر در روستاهای 'تازه آباد بطی قمرالی'، 'هوشیار '، 'چشمه پهن 'و احداث 2 خانه بهداشت در روستاهای 'کولسوند' و 'شیرزادی' در دهستان چله بخش مرکزی این شهرستان ذکر کرد.
کوروش محمودیان افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع هشت میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.