جمال یوسفی روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه خسارات پرداخت شده در بخش های مختلف از جمله آتش سوزی، عمر، خودرو، درمان و سایر بخش ها بوده است، افزود: امسال تاکنون 89 هزار و 200 پرونده در تمام بخش ها در استان تشکیل شده است.
او وضعیت میزان درآمدها و پرداختی های بیمه ایران در استان کرمانشاه را اکنون در نقطه سر به سر دانست و گفت: تا پایان سال به دلیل میزان پرداخت خسارات بالای بخش خودرو به منفی می رسیم یعنی میزان پرداختی ها از میزان درآمد بیشتر می شود.
او صحنه سازی را یکی از دلایل رفتن میزان پرداخت خسارات در بخش خودرو دانست و گفت: غیر از صحنه سازی، ساختار جاده ها و فرهنگ ترافیکی نیز در میزان بروز حوادث تاثیرگذار هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه خودرو اختیاری است از کسانی که قبل از گرانی خودرو در بیمه ایران اقدام به بیمه کردن خودرو خود کرده اند خواست با مراجعه به دفاتر بیمه ایران مابه التفاوت بیمه را پرداخت کنند.
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه در ادامه این نشست خبری به پرداخت خسارات به زلزله زدگان استان نیز اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه در مجموع 286 میلیارد تومان خسارت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به بیمه شدگان پرداخت کرد که سهم بیمه ایران از این مبلغ 28 میلیارد تومان است.
به گفته او، خسارات پرداخت شده در مناطق زلزله زده در قالب چهار هزار و 170 پرونده پرداخت شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.