به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست شورای اداری سنقروکلیایی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رأی مردم ارج می نهند و همیشه همدلی مطلوبی بین ملت و رهبر برقرار بوده است.
وی اظهار داشت: بسیج یعنی مشارکت مردم در توسعه و سازندگی کشور و به همین دلیل بسیج از دستاوردهای عظیم انقلاب است.
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: سرمایه گذارانی که قصد ایجاد اشتغال در حوزه سد مخزنی جامیشان سنقر را دارند، در چارچوب نظام تخصیص می توانند نسبت به معرفی فعالیتها و شروع سرمایه گذاری اقدام کنند.
وی اضافه کرد: اگر هم سرمایه گذارانی بیشتر از سقف تخصیص اعلام آمادگی کنند، در صورت صرفه جویی در مصارف پایین دست، این تخصیص قابل افزایش است.
بازوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: پاسخگویی نهایی در قبال مشکلات پروژه ها به مدیریت ارشد و مردم استان بر عهده مدیران کل است و اینکه مدیران بگویند پیمانکاران کوتاهی کرده اند، پذیرفته نیست. مدیران برای این مدیر شده اند که مشکلات را حل کنند.
وی همچنین افزود: آزادراه ها براساس قانون باید با مشارکت بخش خصوصی احداث شوند. اما نحوه و مقدار این مشارکت با نظر وزیر راه و شهرسازی تعیین می شود.
این مقام عالی دولت در استان گفت: پیشنهاد دولت عبور آزاد راه همدان کرمانشاه از مسیر سنقر بود اما مجلس آن را به اسدآباد تغییر داد که ما نیز طبیعتا موافق این موضوع نیستیم و در حال تدوین پیشنهادی برای امور زیربنایی دولت برای بزرگراه سنقر- بیستون هستیم و سرمایه گذار آن را هم پیدا کرده ایم.
وی عنوان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 172 سد توسط فرزندان و مهندسین ایرانی ساخته شده است که افتخار عظیمی در حوزه عمرانی و زیربنایی به شمار می رود.
بازوند همچنین گفت: زلزله آبان 96 یک بحران ملی بود که تبدیل به یک اهرم برای وحدت و انسجام ملی شد و پرچمدار این وحدت ملی نیز شخص مقام معظم رهبری بود که با حضور و پیام دلگرم کننده خود زمینه را فراهم کردند که از زلزله یک فرصت برای استان ساخته شود.
وی اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری از اینکه «کرمانشاه، چهره زیبای ایران اسلامی است» باید محور برنامه های ما باشد و همه تلاش کنیم این چهره زیبا را براساس برداشت و حوزه کاری خود به مردم کشور و حتی دنیا معرفی کنیم.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: کرمانشاه استانی با ظرفیت و ثروتمند است و اگر فرصت سوزی کنیم، باید در قیامت پاسخگو باشیم.
وی در ادامه از زحمات حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی که با جدیت تمام در حال رایزنی و پیگیری طرحهای عمرانی این شهرستان به ویژه آزاد راه سنقر هستند، قدردانی کرد.
استاندار کرمانشاه همچنین از حجت الاسلام صفدری امام جمعه سنقر که پیگیر مطالبات مردم هستند و همیشه با ادبیات و لحن مثبت از خدمات دولتمردان و خادمین مردم قدردانی کرده و باعث دلگرمی آنها شده اند، تشکر کرد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.