رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از امروز تا 18 بهمن از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 پذیرای حضور مردم استان کرمانشاه است.
حبیب الله وفایی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استناد مصوبات ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مسئول کارگروه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب در کرمانشاه شده است.
وی اظهار داشت: در این راستا پنج کمیته تخصصی اجرایی ذیل این کارگروه با اهدافی چون تببین محتوای نمایشگاه، تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع، برپایی کارگاه های آموزشی در نمایشگاه تعیین شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه در ادامه گفت: در این نمایشگاه تمامی دستگاه های اجرایی استان از جمله دستگاه های نظامی و انتظامی حضور دارند که به معرفی فعالیت های تخصصی و دستاوردهای خود برای القا بخشیدن فضای انقلاب و نشان دادن میزان تغییرات شاخص های بخش مربوطه از ابتدای انقلاب تاکنون و همچنین ایجاد شور و نشاط و امید به آینده روشن برای مردم بالاخص نسل جوان استان می پردازند.
وفایی ، شعار این نمایشگاه «افتخار به گذشته و امید به آینده» اعلام کرد که دستگاه های اجرایی استان چهل سال بالندگی و افتخار را در نمایشگاه به تصویر کشیده اند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه نیز در این نمایشگاه فرآورده های خبری خود در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بخصوص دوران پیروزی انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و گزارش ها ، تصاویر ، فیلم ها و بولتن های خبری مربوط به زلزله 7.3 ریشتری سال 96 را به نمایش گذاشته است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.