به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز جمعه در مراسم آغاز دهه مبارک فجر در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: شهیدان این آب و خاک برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و ما امروز به گذشته خود افتخار می کنیم و به افق های پیش رو امیدواریم.
او گفت: حضور مستمر و مشارکت مردم در صحنه انقلاب مهمترین دستاورد انقلاب است که در چهل سال گذشته همیشه تهدیدات را تبدیل به فرصت کرده است و این نشان دهنده این است که مردم خود را مالک انقلاب می دانند.
او بسیج را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست که در تمامی بحران ها بسیج به میدان آمده است و اظهار داشت: خودکفایی کشور در امور نظامی از دستاوردهای مهم انقلاب و عوامل بازدارنده دشمنان است که خیال تعدی به کیان میهن اسلامی را نداشته باشند.
استاندار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: دفاع از محرومین و حمایت از مستضعفین از دستاوردها و ارزش های بزرگ انقلاب اسلامی است که در تمامی سیاست های نظام نمود و تجلی دارد.
بازوند افزود: در حوزه اقتصادی، با وجود تحریم های چهل ساله، کشور روند مطلوبی داشته است و تحول در عرصه های صنعتی، سدسازی، نفت و گاز و فنی مهندسی و ... تحولات بسیار چشمگیری داشته ایم.
او یادآور شد که تحریم ها با وجود فشارهایی که به کشور و مردم تحمیل می کند، اما باعث شده است که جوانان و نخبگان ایران اسلامی، با همدلی و وحدت، مصمم تر از هر زمان دیگری در مسیر خودکفایی حرکت کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.