به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جهانیان عصر یکشنبه در نشست مسئولان دستگاه قضائی با فعالان بخش اقتصادی استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان قوه قضائیه دیدگاه خوبی نسبت به رونق واحدهای صنعتی و تولیدی دارند و سازمان بازرسی نیز به عنوان عضوی از دستگاه قضائی همین سیاست را دنبال می کند.
وی ادامه داد: سازمان بازرسی به عنوان بخش نظارتی دستگاه قضائی که ناظر بر اجرای صحیح قوانین از سوی دستگاه های اجرایی است همگام و همسو با سایر بخش ها وظایف ذاتی خود را دنبال می کند.
جهانیان با تاکید بر اینکه سیاست سازمان بازرسی همسو با قوه قضائیه حمایت از سرمایه گذاری مشروع است، گفت: ما نه تنها مخالفتی با این کار نداریم بلکه حامی کمک های صورت گرفته به بخش اقتصادی نیز هستیم.
مدیرکل بازرسی کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات مستمر ستاد تسهیل استان، گفت: کمک هایی که در این ستاد مصوب می شود باید برای افرادی باشد که واقعا نیازمند بوده و واحد تولیدی و اقتصادی آن ها در آستانه ورشکستگی قرار گرفته باشد.
وی ادامه داد: اگر این کمک ها به دست افراد مدنظر جلسه نرسد می توان گفت این کمک به بی راهه رفته و ممکن است به دنبال آن تخلفاتی نیز حادث شود.
جهانیان همچنین با اعلام حمایت از مدیران جسوری که به واحدهای تولیدی آسیب دیده از لحاظ اقتصادی کمک می کنند، گفت: این افراد را همیشه به ادامه کارشان در چارچوب قانون تشویق کرده ایم.
مدیرکل بازرسی کرمانشاه همچنین با اشاره به رسیدگی به تخلفات برخی مدیران، افزود: این کار به معنای بازخواست وی در خصوص کمک به رونق واحدهای صنعتی نبوده است، بلکه در خصوص موضوع دیگری از وی سوُال شده که برخی ها اشتباها این 2 مسئله را به هم ربط می دهند.
وی تاکید کرد: قرار نیست مدیری به خاطر کمک های صادقانه در راستای رفع مشکل واحدهای صنعتی و اقتصادی مورد بازخواست قرار گیرد.
جهانیان در پایان بار دیگر حمایت اداره کل بازرسی کرمانشاه را از تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستادهای تسهیل استان در راستای سرمایه گذاری مشروع اعلام کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.