به گزارش ایرنا، محمدرضا عدالتخواه روز یکشنبه در آیین افتتاح نخستین مجتمع اقتصادی قضایی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی این مرکز خدمتی به شاغلان و فعالان واحدهای صنعتی، تجاری و بازرگانی است و مانع از آسیب رسانی به کارخانه و واحد اقتصادی و صنعتی به دلیل مراجعات مکرر به شعبات دادگستری می شود.
عدالتخواه ادامه داد: با راه اندازی این مرکز می خواهیم هم قدردان آنان باشیم و هم فضای کسب و کار در استان را تسهیل کنیم.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه معتقد است که راه اندازی این مرکز به شکوفایی اقتصاد استان کمک می کند که امیدواریم به الگویی در سطح کشور تبدیل شود.
در ادامه رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه یادآور شد، این شعبه مرکزی تخصصی است و دیگر نیاز نیست تا صنعتگر، تجار و یا اصناف برای پیگیری خواسته حقوقی و قضایی خود در شعبات دادگستری به انتظار بمانند.
جهانبخش شکری افزود: سعی کرده ایم تا حد ممکن در این مرکز مشکلات به صورت داوری حل شود و فعالیت این مرکز کمک رسانی برای ثابت نگاه داشتن اشتغال و رسیدگی به مشکلات این اصناف و واحدهای صنعتی و اقتصادی باشد.
این آیین با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دبیر ستاد مقاومتی قوه قضاییه، استاندار کرمانشاه و سایر فعالان اقتصادی و صنعتی استان برگزار شد.
این مجتمع دارای شعباتی از شورای حل اختلاف، داوری، کیفری، 2 شعبه حقوقی و یک شعبه تجدیدنظر می باشد و به بررسی و رسیدگی پرونده های حقوقی و اقتصادی می پردازد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.