به گزارش ایرنا ، فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: این مسابقات رشته های طناب کشی ، تیراندازی جنگی و بادی ، کوهپیمایی ، شنا ، کشتی ، آمادگی جسمانی ، دو صحرا نوردی ، فوتسال و والیبال برگزار می شود.
سردار ناصر باباخانی ، هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بالا بردن آمادگی جسمانی نیروها اعلام کرد.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در بخش های مختلف به پیشرفت های خوبی رسیده ایم که باید این دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم.
فرماندار جوانرود نیز با تشریح موفقیت های انقلاب اسلامی گفت: سرنگونی نظام سلطه و مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
رستگار یوسفی به خدمات نظام جمهوری اسلامی در شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی شاهد خدمات و اقدام های فراوانی در این شهرستان هستیم که با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی اظهار داشت: این اقدام ها در بخش های مختلف زیربنایی ، عمران و آبادانی ، بهداشت و درمان آموزش و پرورش و آموزش عالی است.
فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نیز شاهد افتتاح و کلنگ زنی تعداد زیادی از پروژه های عمرانی و خدماتی در این شهرستان خواهیم بود.
یوسفی یادآور شد: مردم ما همان مردمان دوران دفاع مقدس هستند و در دهه مبارک فجر و 22 بهمن بار دیگر ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.