به گزارش خبرنگار ایرنا ، مراد علی تاتار روز شنبه در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا ، افزود: این اعتبار برای 37 طرح عمرانی در زمینه های مختلف از جمله خدماتی، کشاورزی ، عمران شهری و روستایی ، خطوط انتقال آب ، اجرای سامانه های نوین آب رسانی در زمین های کشاورزی هزینه شده است.
وی، از طرح های شاخص امسال را افتتاح سه هزار و 100 هکتار از زمین های پایاب سدها با اجرای شبکه های انتقال آب و واگذاری به کشاورزان و افتتاح سد شرفشاه و آبگیری این سد در این شهرستان مرزی بیان کرد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با بیان اینکه دشمن امروز به انحاء مختلف سعی در تضعیف عملکرد و خدمات و دستاوردهای نظام و فاصله انداختن بین مردم و نظام را دارد ، بر بیان عملکرد و اقدام های صورت گرفته و خدمات صورت گرفته از سوی مسئولان به منظور ایجاد دلگرمی در مردم تاکید کرد.
تاتار افزود: با حضور همیشگی مردم در همه صحنه ها و رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تمام توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی خنثی شده است و بدخواهان این نظام الهی با افزایش بصیرت سیاسی مردم ، نمی توانند کاری از پیش ببرند.
وی گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال باید آیین هایی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت و پررنگ تر از سال های گذشته باشد و همه وظیفه داریم در این زمینه تلاش کنیم.
او اضافه کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید نقش محوری مردم در برنامه ها فراموش نشود و مدیران باید تمام توان خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار ببندند.
وی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه بر رعایت شئونات ایام عزاداری با توجه به تقارن ایام فاطمیه با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
فرماندار قصرشیرین گفت: مدیران همه توان خود را در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت رسانه های جمعی ، شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی و همچنین نصب بنر و پلاکارد برای بیان عملکرد و خدمات نظام به منظور ایجاد دلگرمی و امید در بین مردم به کار گیرند.
برپایی یادواره های شهدا، نواختن زنگ انقلاب، تجلیل از خانواده های شهدا و اجرای برنامه فرهنگی و هنری و اجرای جشن های مردمی و شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از برنامه های در نظر گرفته شده ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قصرشیرین است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز و 27 هزار تن جمعیت دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان واقع است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.