به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی محلات روستایی استان که در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برای احداث 40 زمین ورزشی روباز و 20 زمین چمن ورزشی تاکنون موفق به جذب 40 میلیارد ریال اعتبار شده ایم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با جذب اعتبارات مناسب عمرانی در سال آینده شاهد تحول در زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی استان خواهیم بود.
رحیمی همچنین با اشاره به راه اندازی تعدادی خانه ورزش در نقاط مختلف استان بخصوص در شهرها و روستاهای دورافتاده، تصریح کرد: تلاش می کنیم تعداد این خانه ها را تا پایان سال به عدد 90 برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه یادآوری کرد: توزیع عادلانه امکانات ورزشی در روستاها یکی از مهمترین سیاست های اداره کل ورزش و جوانان است چرا که معتقدم نخبه های ورزشی زیادی را می توان در دل دورافتاده ترین روستاهای استان کشف کرد.
وی در ادامه به برگزاری موفق المپیاد ورزش های روستایی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این کار کمک می کند تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در مناطق روستایی، جمعیت این مناطق به ورزش کردن تشویق و امید به زندگی افزایش یابد.
وی در پایان کشف استعداد ورزشی در رشته های مختلف را یکی دیگر از اهداف برپایی المپیادهای ورزشی روستایی برشمرد و گفت: به این افراد اگر توجه شود می توانند برای استان و حتی کشورمان در آینده افتخارآفرینی کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.