به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و نیروی زمینی در حالی به مصاف یکدیگر می روند که 2 تیم موقعیت خوبی در جدول رده بندی دارند و به دنبال پیروزی هستند تا موقعیت بهتری پیدا کنند.
از یک سو تیم زاگرس اسلام آبادغرب صدرنشین مطلق رقابت های لیگ امسال در زمین خود به چیزی جزء پیروزی و کسب 2 امتیاز مسابقه فکر نمی کند تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد و از سوی دیگر نیروی زمینی تیم سوم جدول نیز، نیم نگاهی به پیروزی دارد تا شاید بتواند در هفته های باقیمانده جای سپاهان را در رده دوم بگیرد.
پس از تساوی هفته گذشته تیم سپاهان مقابل حریف دهدشتی خود، خیال زاگرس از صدرنشینی راحت ماند چرا که تیم اصفهانی در صورت پیروزی در مسابقه عقب افتاده خود نیز نمی تواند صدرجدول را از نماینده کرمانشاه بگیرد.
امروز به طور قطع جدال قهرمانی بین تیم های زاگرس و سپاهان است و تیم هایی مثل نیروی زمینی کازرون و فراز بام دهدشت نیز امیدوار به کسب مقام دوم جهت کسب سهمیه آسیایی هستند.
پیروزی زاگرس در مسابقه فردا می تواند گام بلندی برای رسیدن به مقام قهرمانی باشد و این تیم را بیش از گذشته به تحقق رویایی شیرین نزدیک می کند.

** با حمایت هواداران پرشور خود مقابل نیروی زمینی پیروز می شویم
هوشنگ کاکلوند سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی تیمش در آستانه دیدار حساس برابر نیروی زمینی کازرون، گفت: با حمایت هواداران پرشور خود در این مسابقه سخت و حساس پیروز می شویم تا ثابت کنیم شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی هستیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم زاگرس از روحیه بسیار خوبی برخوردارند، افزود: انگیزه پیروز شدن در تک تک آن ها وجود دارد و مطمئنم می توانیم با حمایت پرشور هواداران خود 2 امتیاز حساس این مسابقه را کسب کنیم.
کاکلوند تصریح کرد: با تساوی هفته گذشته سپاهان برابر فراز بام دهدشت روحیه بازیکنان ما افزایش یافت و تمام آن ها عزم خود را جزم کرده اند که در مقابل یکی از تیم های خوب مسابقات امسال با تمام توان مبارزه کنند.
سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه تیم نیروی زمینی هم یکی از مدعیان لیگ برتر است، گفت: برخورداری از کادر فنی مجرب و بازیکنان خلاق جزء امتیازات این تیم است اما بازیکنان ما هم چیزی از حریف کمتر ندارند و در مسابقه فرد شایستگی خود را نشان می دهند.
وی در پایان از ورزش دوستان اسلام آبادغرب خواست با حضور در سالن مسابقه و تشویق تیم زاگرس زمینه پیروزی این تیم را برابر یکی از مهمترین رقبا فراهم کنند.
دیدار تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و نیروی زمینی تهران از ساعت 16 عصر فردا (جمعه - 5 بهمن) در سالن انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.
در پایان هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم زاگرس با 11 مسابقه و 20 امتیاز صدرنشین است، تیم سپاهان با 10 مسابقه و 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم نیروی زمینی کازرون هم با 11 مسابقه و 15 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.