به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در کارگروه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: همکاری تمام دستگاه ها با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سلامت هر چه بیشتر جامعه و همچنین انجام مصوبه های کارگروه مرتبط با این مهم یک ضرورت است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه قصرشیرین با توجه به موقعیت ویژه مرزی و آب و هوای مناسب در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور است ، اظهار داشت: نیاز است که خدمات بهداشتی متناسب با حضور گردشگران و افزایش جمعیت، ارتقا یابد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه خواستار توجه به رعایت مسایل بهداشتی در مرز پرویزخان از سوی متولیان برای تامین امنیت سلامت فعالان و شاغلان در مرز شد و گفت: در این رابطه موضوع تنظیف سرویس های بهداشتی و دفع آب های سطحی و اتلاف سگ های ولگرد ضرورت دارد.
تاتار در ادامه از انتخاب پیمانکار اجرای طرح جامع پرویزخان خبر داد و بیان کرد: به زودی عملیات این طرح در مرحله اول آن با 40 میلیارد تومان اعتبار شروع می شود که در مجموع برای این طرح 70 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
فرماندار قصرشیرین گفت: شهرداری موضوع نخاله های ساختمانی شهر در محله قصرجدید را به منظور تامین سلامت شهروندان و همچنین تنظیف سیمای شهری مورد توجه قرار دهد و همچنین موضوع اتلاف سگ های ولگرد و دفن بهداشتی زباله ها در محدوده خارج از شهر و جلوگیری از استقرار عشایر در سطح شهر نیز از دیگر مواردی است که باید در دستور کار مدیریت شهری باشد.
برخورد با عرضه قلیان در چایخانه های سنتی ، برخورد با عرضه مرغ زنده ، توجه به وضعیت بهداشتی و بیماری های منتقله از طریق دام در قرنطینه های دامی در مرز پرویزخان ، جمع آوری زباله در مرز پرویزخان از دیگر مواردی بود که تاتار خواستار اجرای آن ها شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق ، دارای 2 مرز رسمی فعال خسروی و پرویزخان است.
قصرشیرین دارای 2 بخش سومار - نفت شهر و بخش مرکزی است که بخش مرکزی این شهرستان دارای 28 روستای خالی از سکنه و 25 روستای دارای سکنه است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.