علی محمد زوراوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کرمانشاه، اسلام آبادغرب، جوانرود، حمیل، روانسر، سرارود، پاوه، سنقروکلیایی، کنگاور، گواور، هرسین، کوزران و گهواره نقاطی هستند که امشب دمای کمتر از صفر درجه را تجربه می کنند.
وی ادامه داد: در این میان سنقروکلیایی با دمای هفت درجه و کنگاور، کوزران و سرارود با دمای 6 درجه زیر صفر سردترین نقاط استان خواهند بود.
زوراوند افزود: دمای هوای امشب شهر کرمانشاه نیز امشب به پنج درجه زیر صفر و فردا در گرمترین حالت با 2 درجه افزایش نسبت به امروز به 14 درجه بالای صفر می رسد.
معاون هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه روند افزایش تدریجی دمای هوا در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت، افزود: دمای روزانه برای فردا (پنجشنبه) بین 2 تا 3 درجه و دمای شبانه نیز حدود 2 درجه افزایش می یابد.
وی تصریح کرد: تا روز شنبه آینده هوا در اغلب نقاط استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و پدیده خاصی نخواهیم داشت اما طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با عبور موجی بارشی از جو استان شاهد بارش های مناسبی برای اغلب نقاط خواهیم بود.
زوراوند در پایان میانگین بارش های امسال از اول مهر تا سوم بهمن را 375 میلی متر عنوان کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 95 میلی متر بود 295 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 95 درصد رشد داشته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.