حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه همزمان با تهران به اکران 14 فیلم در سه سانس در سینماهای آزادی و فرهنگ خواهد پرداخت.
وی با بیان این مطلب که جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، با رویکرد درآمدزایی استانی اجرا می‌شود، گفت: ویژگی مهم برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته این است که امسال با توافقی که با تهیه ‌کنندگان شده قرار است فیلم‌ها برای اکران مستقل در اختیار استان‌ها قرار گیرند و تمامی درآمدهای حاصل از آن به استان و هزینه‌های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.
او در خصوص ویژگی‌های اکران فیلم‌های امسال جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه نیز افزود: امسال نیز برای دومین بار سانس صبح سینماها به فیلم‌های رنج سنی کودک و نوجوان اختصاص‌ یافته و به ‌علاوه علاقه ‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت هر فیلم به ‌صورت تکی به گیشه‌ها مراجعه کنند.
جعفری تصریح کرد: تجربه خوب سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه سبب شد که امسال نیز این موقعیت ویژه برای مردم استان فراهم شود.
وی جذب مخاطب استانی برای فیلم‌های مطرح کشوری در جشنواره فیلم فجر را گامی مهم برای رشد سینماهای استان معرفی کرد و اظهار داشت: امکان دیدن فیلم‌های اکران اولی همزمان با تهران برای مردم دیگر استان‌ها و استقبال بالا از این رویداد فرهنگی به ‌طورقطع دید ویژه کشوری را برای سینماهای کرمانشاه به همراه خواهد دشت.
وی ادامه داد: هر فیلم جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه حداقل 2 اکران عمومی دارد و برنامه اکران و نمایش فیلم‌ها را در سینماهای آزادی و فرهنگ و در 2 یا سه شهرستان استان کرمانشاه که سالن سینما دارند، خواهیم داشت.
او همچنین از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان همزمان با سی و چهارمین جشنواره سراسری موسیقی فجر با حضور گروه های هنری از تهران در قالب موسیقی محلی و پاپ در محل تالار انتظار کرمانشاه خبر داد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.