به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر که در سرسرای جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد، افزود: در حال یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم ، آمریکا ، اسرائیل و کشورهای مرتجع عرب با ریال های سعودی ریشه های اقتصادی و منابع درآمدی کشور را هدف گرفته اند و بدنبال ناامید کردن مردم هستند و برای مقابله با آنان و جنگ رسانه ای آنان باید اول از خود شروع کنیم و عملا و جهادگرانه از مقام معظم رهبری پیروی نماییم.
وی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب را اداره امور کشور بدست مردم دانست و گفت: نباید از جنگ رسانه ای دشمنان غافل باشیم ، باید با پیوند نسل ها و آگاه سازی در مدارس با آنان مقابله کنیم.
شاه آبادی ادامه داد: دلسوزان و تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید دغدغه حفظ دستاوردهای نظام و انتقال آن به نسل های جدید را داشته باشند.
فرماندار هرسین تصریح کرد: در اوائل انقلاب گروهک های معاند نظام با ترفندهای گوناگون و ناجوانمردانه سعی در نابودی اتحاد و انسجام مردم داشتند که جنگ تحمیلی شروع شد، همه قلب ها برای امام می تپید و هر کس در هر جایگاهی برای دفاع از کشور بپا خاست و با خون شهدا کشور و اتحاد مان حفظ شد.
امام جمعه هرسین نیز در این جلسه اظهار داشت: خداوند را شاکریم از اینکه اسلام در زمان ما قدرت پیدا کرده و دشمنان از قدرت آن هراس دارند.
حجت الاسلام محمد حسین اجرایی افزود : دشمنان در تلاش هستند مردم را ناامید کنند و وظیفه ما و مسئولان تزریق امید به جامعه است.
امام جمعه هرسین عنوان کرد: با وجود تحریم هایی که به گفته دشمنان در تاریخ بی سابقه بوده است در زمینه های مختلف علمی ، دانش هسته ای ، پزشکی ، صنعتی ، نانو و کشاورزی در رتبه های نخستین جهانی قرار داریم و رشد معجزه گونه ای داشته ایم.
وی ادامه داد: نسل های جدید باید بفهمند این رشد و ترقی را مدیون انقلاب هستیم و دیگر همانند رژیم گذشته وارد کننده علم و دانش و کوچکترین نیازهای کشور نیستیم.
امام جمعه هرسین در پایان بر اطلاع رسانی خدمات چهل ساله انقلاب به مردم و نسل های جدید توسط مسئولان تاکید کرد و از آنها خواست با حضور در مدارس و مساجد و نصب بیلبورد در سطح شهر خدمات چهل ساله انقلاب را اطلاع رسانی کنند.
شهرستان هرسین با 85 هزار نفر جمعیت در 44 کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.