پایگاه خبری ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از جلال عزیزی افزود: ورزشگاه 15 خرداد یک ورزشگاه قهرمانی است و در صورت تمایل باشگاه‌های ما در مسابقات لیگ، امکان استفاده از آن فراهم است اما نمی‌تواند میزبان تمرینات رده‌های پایه و بحث ورزش همگانی باشد.
وی گفت: همه ما می‌دانیم که کشور ما به سمت کمبود منابع آب های زیر زمینی مواجه است و این مساله باعث می‌شود که نگهداری زمین‌های چمن طبیعی هزینه زیادی را در بر داشته باشد.
عزیزی ادامه داد: این در حالی است که با توجه به ترکیب الیاف چمن‌های مصنوعی کنونی که در ورزشگاه‌های مختلف در کشور مورد استفاده قرار گرفته مرغوبیت کافی وجود دارد به گونه‌ای که امکان آسیب دیدگی ورزشکاران پایین آمده و حتی در برخی استان‌ها قابلیت برگزاری مسابقات لیگ برتر در این چنین ورزشگاه‌ها فراهم شده است.
وی هدف اصلی از تعمیرات زمین ، ایجاد چمن مصنوعی زمین شماره 2 در راستای فراهم آوری امکان استفاده در طول شبانه روز از زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی کرمانشاه است.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص وضعیت ورزشگاه آزادی نیز اظهار داشت: فوتبال یکی از ورزش های پرمخاطب در استان است و در بخش زیرساخت های تمرینی و بخش همگانی این رشته ورزشی، با وجود مخاطبان زیاد آن در استان، با کمبود زیرساخت ها مواجه هستیم و امیدواریم با تعمیرات و احداث چمن مصنوعی در استادیوم آزادی و فراهم آوری امکان استفاده ساعات بیشتر از زمین های ورزشی این مجموعه، بخشی از این نیاز را فراهم کنیم.
عزیزی ادامه داد: با ایجاد چمن مصنوعی در زمین شماره 2 ورزشگاه و تامین نور مناسب، با در نظر گرفتن کسر شدن ساعات نگهداری و آبیاری زمین، علاقه مندان به این رشته ورزشی می‌توانند ساعات بیشتری را از این زمین استفاده کنند و حتی امکان بهره برداری از این زمین تا پاسی از شب در فصل های پرمخاطب همچون تابستان فراهم خواهد شد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.