به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: توجه به امور جوانان همواره از اولویت های کاری دولت بوده و اداره ورزش و جوانان با همکاری ادارات و نهادها اهتمام جدی و خوبی در این مقوله داشته و دارند.
وی تاکید کرد که نهادها و انجمن های مردمی برنامه های مناسبی برای ایام دهه فجر با در نظر گرفتن ایام فاطمیه تهیه و طراحی کنند.
رنجبر با بیان اینکه امروز در معرض بمباران و هجمه شدید تبلیغاتی دشمن هستیم، اظهار داشت: مبارزه با تخلف از اصول انقلاب اسلامی است و هر فرد در هر لباس و در هر مقامی بخواهد تخلف کند و یا به دستاوردهای خون پاک شهدا خیانت کند با او برخورد می شود و به عنوان یک ناخالصی کنار می رود.
وی با تاکید براینکه همه همجمه دشمن ایجاد روحیه یاس و ناامیدی و دلسردی است ، ادامه داد: ستاد ساماندهی جوانان در آستانه دهه مبارک فجر رسالت خطیری دارد تا این شور و نشاط و شادابی را در عرصه مربوط به امور جوانان ایجاد کند تا موجب ناامیدی دشمن شود.
رنجبر اضافه کرد: دعوت و شرکت دادن همه جوانان در آیین های جشن انقلاب به ویژه جوانانی که ما را قبول ندارند باید بیشتر جامعه هدف گردد و هرچه در این زمینه تلاش کنیم باز هم اندک است.
فرماندار کرمانشاه افزود: جامعه ورزشی ما جامعه بزرگی است این خانواده علاوه براینکه باید همانند گذشته در حوزه ورزش تقویت کنیم باید از جمع آنان در راستای تببین اهداف انقلاب استفاده کنیم چرا که مملکت متحد و یکپارچه ای را می خواهیم.
وی با تاکید براینکه باید شجاعانه از انقلاب دفاع کنیم،، افزود: همه دزد نیستند و اگر تعداد انگشت شماری در گوشه ای خیانت کردند بی شک خدا آنان را رسوا می کند و جامعه برای کنار زدن این افراد باید هوشیار باشد.
رنجبر معتقد است، جامعه نباید حالت انفعالی به خود بگیرد و باید قدر خادمان درست انقلاب را بدانیم و یک موج مثبتی ایجاد کنیم چرا که اگر وحدت باشد همه مشکلات حل می شود.
فرماندار کرمانشاه یادآور شد، همه امروز باید ناظر باشند و نظارت همگانی باشد از ظرفیت جوانان برای عبور از شرایط سخت کنونی استفاده شود.
هماهنگی و همکاری برای برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیر پیاده روی همگانی از مصوبات این جلسه بود.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.