سجاد طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع واریزی بسته حمایتی به حساب مستمر بگیران این صندوق در استان کرمانشاه را 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در تلاش هستیم بسته حمایتی به دیگر خانوارهای زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان نیز تعلق گیرد.
وی هدف از پرداخت بسته های حمایتی را تقویت بنیه معیشتی مستمری بگیران این صندوق دانست که دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در دستور کار قرار داده است.
او در ادامه از افزایش 60 درصدی مستمری و حقوق بازنشستگان این صندوق در مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این امکان فراهم شده روستاییان، عشایر و دیگر اقشار جامعه مانند کارمندان رسمی دولت و کارگران بازنشسته شوند.
طاهری با بیان اینکه 33 هزار و 500 خانوار استان در دولت تدبیر و امید زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان قرار گرفته اند، گفت: کرمانشاه طی سالهای 95 و 94 رتبه نخست کشور و سال 96 رتبه چهارم کشوری به لحاظ عملکرد به خود اختصاص داده و اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 14 شهرستان، 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
320/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.