سرهنگ «محمد حیدری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محورهای سه راهی شهدا، پلنگانه و همچنین حوالی روستای شمشیر نقاطی از شهرستان پاوه هستند که تردد در آن ها با زنجیر چرخ ممکن است.
وی ادامه داد: به علت بارش برف و همچنین برودت هوا سطح جاده محورهای یاد شده دچار یخ زدگی شده است.
سرهنگ حیدری به دنبال بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان مقداری از کوه در محور ایلام - کرمانشاه نیز ریزش کرد و مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده بود که البته این اتفاق در حوزه استحفاظی ایلام رخ داده بود ولی با این حال مشکل برطرف و منعی برای تردد وجود ندارد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد و هیچ کدام از راه ها بسته نیست.
وی همچنین از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز اطمینان حاصل و سعی کنند از سفرعای غیرضروری خودداری کنند.
سرهنگ حیدری گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید رعایت کنند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: هم اکنون 65 تیم پلیس در جاده های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز حضور دارند.
بارش برف که از روز گذشته آغاز شده اکثر مناطق استان را سفیدپوش کرده است که طبق اعلام هواشناسی بیشتر بارش در منطقه اوارمانات و نقاط شرقی استان رخ داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.