به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد صفری روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه از ظرفیت های خوبی برای میزبانی رویدادهای مهم ملی و حتی بین المللی برخوردار است.
وی افزود: برگزاری مسابقات مهم و پرطرفدار ورزشی در کرمانشاه باعث معرفی هرچه بیشتر استان شده و حتی می تواند پای سرمایه گذاران را به این دیار بازکند.
صفری خاطرنشان کرد: بدون شک امروز ورزش به عنوان یک صنعت پرطرفدار در جهان شناخته می شود و بسیاری از کشورها روی آن سرمایه گذاری کرده و حساب ویژه ای باز کرده اند.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه رویداد ورزشی مهمی است که می تواند نگاه ها را به سمت کرمانشاه معطوف و فایده های زیادی برای استان به همراه داشته باشد.
وی گفت: کرمانشاه در گذشته سابقه برگزاری موفق مسابقات جام تختی و حتی جام جهانی کشتی را داشته است و همین امر باعث اطمینان مسئولان ورزش کشور به این استان شده به گونه ای که امروز کرمانشاه یکی از استان های اولویت دار برای اعطای میزبانی مسابقات مختلف بین المللی است.
صفری همچنین بر اجرای مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان تاکید کرد و گفت: این کار باعث روحیه بخشی به قهرمانان و ورزشکاران شاخص استان شده و به دیگر ورزشکاران نیز انگیزه می دهد تا بیش از گذشته برای موفق شدن تلاش کنند.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه از مسئولان ورزش استان خواست تا ورزش را به سمت روستاها نیز بکشانند و حواس خود را تنها معطوف به شهرها نکنند چرا که در روستاها ظرفیت های خوبی وجود دارد و استعدادهای زیادی را می توان به ورزش قهرمانی معرفی کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با رویکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنان شاهد تعالی ورزش استان باشیم و در آینده موفقیت های بیشتری را از سوی ورزشکاران خود درعرصه های مختلف شاهد باشیم.
مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای 18 و 19 بهمن امسال به میزبانی کرمانشاه و در سرسرای امام (ره) با حضور بیش از 100 کشتی گیر داخلی و خارجی برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.