سرهنگ کریم ویسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود بارش برف و باران ، تردد روان ولی با توجه به لغزنده بودن جاده ها ، رانندگان با احتیاط حرکت کنند.
وی اظهار داشت: عوامل راهداری در مسیر مستقر هستند و عملیات برف روبی در این محور در حال انجام است و ماموران پلیس راه به خودروهایی که مجهز به تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ باشند اجازه ترد در این محور را می دهند.
فرمانده پلیس راه سرپل ذهاب اظهار داشت: هم اکنون عوامل راهداری و پلیس راه مشغول برف روبی و نمک پاشی این محور هستند و از رانندگانی که قصد عبور از این محور به سمت سرپل ذهاب و یا کرند غرب را دارند تقاضا می کنیم با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری کنند.
سرهنگ ویسی ، به رانندگان توصیه کرد قبل از انجام هرگونه سفر، از پر بودن باک خودرو مطمئن شوند و ضمن همراه داشتن لباس گرم، آب و مواد غذایی، لاستیک یخ شکن یا زنجیر چرخ همراه داشته و از سلامت فنی، سامانه گرمایشی و برف پاک کن خودرو نیز اطمینان حاصل کنند.
فرمانده پلیس راه سرپل ذهاب از رانندگان خواست با توجه به مقررات راهنمایی رانندگی در طول مسیر رعایت سرعت مطمئنه ، پرهیز از سبقت و انحراف به چپ و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی را برای داشتن سفری ایمن داشته باشند.
شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون 183 کیلومتر راه روستایی آسفالت و 33 کیلومتر راه شوسه دارد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.