به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه مبنی بر اقدام یک باند سازمان یافته برای انتقال تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق به داخل استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های بیشتر مشخص شد این باند حرفه ای، اقدام به بارگیری لوازم خانگی قاچاق از بنادر جنوبی کشور کرده و قصد انتقال آن ها را به استان های شمال غربی از جمله کرمانشاه دارند.
سردار امان اللهی تصریح کرد: چند تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با دریافت مجوز قضائی و پس از شناسایی خودروهای حامل بار قاچاق و همچنین خودروی اسکورت در مسیر حرکتی قاچاقچیان مستقر و پس از مقداری تعقیب و مراقبت نامحسوس در عملیاتی منسجم نسبت به توقیف هر چهار خودروی مربوط به آن ها در ورودی شهر کرمانشاه اقدام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، با بیان اینکه قاچاقچیان کالاهای قاچاق را به وسیله 2 دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی حمل می کردند، افزود: یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز آن ها را اسکورت می کرد.
وی گفت: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 111 دستگاه کولرگازی و ماشین لباسشویی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج میلیارد و 300 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: این باند حرفه ای برای فرار از دست قانون، اقدام به بارگیری مقدار زیادی سویای فله ای کرده بودند اما در نهایت با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی به هدف خود نرسیدند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توقیف هر چهار دستگاه خودروی مربوط به قاچاقچیان، از دستگیری پنج نفر در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی خبر داد.
وی در پایان گفت: پلیس با همه توان و در راستای عمل به منویات رهبری معظم انقلاب، به مبارزه با پدیده قاچاق پرداخته و از ابتدای سال نیز ضربات خوبی به باندهای قاچاق و اعضای ان ها زده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.