به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در جلسه سازمان های مردم نهاد که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، تبلیغات و هجمه رسانه ای دشمن را برای کم رنگ کردن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بسیار گسترده دانست و مقابله با آن را وظیفه همگان اعلام کرد.
او در ادامه با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب در حوزه شهرستان کرمانشاه، امکانات و خدمات انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب را اصلا قابل مقایسه نداست.
رنجبر اضافه کرد: خدمات انقلاب در حوزه های مختلف مانند افزایش چندین برابری دانشکده های علمی، دانشگاه، رشته تحصیلی و دانشجو، خدمات پزشکی و درمانی، برق رسانی، گاز رسانی، آب رسانی ، توسعه فرودگاه و احداث راه آهن، حاوی دستاوردهای بسیار بزرگی بوده است ولی دشمنان با تبلیغات گسترده به دنبال کم رنگ کردن این حجم عظیم خدمات هستند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه منکر مشکلات اقتصادی نیستیم ، گفت: مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و همبستگی در مقابل تمام توطئه ها و دشمنی ها ایستادند اگر دست به دست هم دهیم در مقابل تحریم ها نیز پیروز خواهیم شد.
رنجبر همچنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل همبستگی مردم بود و با مردم تثبیت شد و با همراهی مردم در برابر همه توطئه ها و دشمنی ها پیروز شده و امروز نیز با حفظ اتحاد در مقابل تحریم ها نیز پیروز می شویم.
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد ، ظرفیت و استعداد بالقوه بالایی برای پرداختن به کارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در بین مردم دارند، گفت: سمن ها از دل مردم و برای مردم فعالیت می کنند و انقلاب نیز حاصل مشارکت گسترده هسته های فراوان مردمی بود اکنون نیز در جامعه بسیار موثر و تاثیرگذاری هستند.
او سازمان های مردم نهاد را به عنوان نمایندگان مردم در بخش های مختلف اعلام کرد و گفت: سمن ها می توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی و با تاثیرگذاری بالا به جوانان منتقل کنند و این یک فرصت خوب است.

** برهم زدن امنیت مهم ترین هدف دشمنان است
فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تبلیغات گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی را مهم ترین هدف دشمنان و استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت کشور دانست.
رنجبر با بیان اینکه همه سازمان ها و ارگان ها و مردم فارغ از همه مشکلات و جناح بندی ها باید به آب و خاک کشورمان وفادار باشند، اظهار داشت: همه فراد جامعه اگر کاری برای مردم و انقلاب از دست شان بر می آید باید انجام دهند و گرنه در این برهه زمانی خیانت کرده اند.
در ادامه این جلسه فرماندار کرمانشاه از سمن های شهرستان کرمانشاه خواست در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه ها و طرح های خود را ارائه کنند و برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های خود تلاش کنند.
شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.