هوشنگ کاکلوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه 2 تیم اول مسابقات لیگ برتر سهمیه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را کسب می کنند و ما نیز 6 امتیاز با تیم سوم جدول اختلاف امتیاز داریم می توان گفت از شانس زیادی برای آسیایی شدن برخورداریم.
وی افزود: هنوز هفت مسابقه دیگر تا پایان رقابت های امسال باقی است و در هر هفته نیز ممکن است اتفاقات جدیدی رخ دهد از این رو هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد آخر فصل پیش بینی کنیم.
کاکلوند با بیان اینکه تیم زاگرس در هفت هفته باقیمانده، 6 مسابقه دیگر پیش رو دارد که در سه مسابقه میزبان و در سه مسابقه نیز مهمان است، یادآوری کرد: 2 مسابقه از دیدارهایی که میزبان هستم با تیم های دوم و سوم یعنی سپاهان نیروی زمین کازرون است که پیروزی در این مسابقات می تواند ما را هرچه بیشتر به هدفمان برساند.
سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب همچنین در خصوص مسابقه این تیم برابر هیات نجف آباد که با برتری 25 بر 23 شاگردانش همراه بود، نیز گفت: در این مسابقه تیم نجف آباد پا به پای بازیکنان تیم زاگرس پیش آمدند و حریف بسیار سرسختی بودند.
وی تصریح کرد: با این حال بازیکنان تیم ما با قدرت جنگندگی خود و همچنین حمایت بسیار پرشور هواداران توانستند بهتر از موقعیت ها استفاده و 2 امتیاز حساس دیگر به اندوخته های خود اضافه کنند.
کاکلوند در خصوص مسابقه بعدی تیم زاگرس نیز گفت: تیم ما در مسابقه یازدهم خود دیدار بسیار حساسی مقابل صنعت مس کرمان در زمین حریف دارد که اگر بتوانیم به 2 امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم کار خود را در دیدارهای آینده بسیار آسانتر کرده ایم.
سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در پایان گفت: مدیرعامل، کادر فنی بازیکنان و همه اعضای باشگاه زاگرس هدفی جز خوشحال کردن مردم استان کرمانشاه ندارند و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات نیز پیروزی های خود را تکرار و شادی را به هواداران خود هدیه کنیم.
در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از 10 مسابقه صاحب 19 امتیاز و در صدر جدول قرار دارد، سپاهان با 9 بازی و 16 امتیاز دوم است و نیروی زمینی کازرون نیز با 10 مسابقه و 13 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
تیم هندبال زاگرس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، پنجشنبه (27 دی) در کرمان مهمان صنعت مس تیم پنجم جدول رده بندی خواهد بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.