به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد تجری روز دوشنبه در آیین تجلیل از 72 پرستار شهرستان گیلانغرب در بیمارستان الزهرا (س) در جمع کادر درمانی و پزشکی این مرکز درمانی، افزود: احتساب حق مرزی در احکام کارکنان دستگاه های اداری سه شهرستان غربی کرمانشاه شامل قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مرتفع شده و اکنون در مرحله صدور احکام و اجرا است.
وی اظهار داشت: کمبودهای بیمارستان الزهراء (س) شامل تکمیل نبودن چارت پزشکان متخصص، مشکلات آزمایشگاهی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در دست پیگیری و اقدام است.
کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب هم در این مراسم از اختصاص 600میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مناطق زلزله زده برای تجهیز اتاق عمل بیمارستان الزهرا (س) خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب هم گفت: مرکز ال دی آر (زایشگاه روز) بیمارستان الزهرا (س) با هزینه 300میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
دکتر شاپور جهانی افزود: 2 میلیارد تومان اعتبار به منظور ساخت خوابگاه پزشکان متخصصین و احداث آموزشگاه بهورزی و مرکز جامع سلامت شهری شهرستان اختصاص یافته که در مرحله آغاز عملیات اجرایی است.
در پایان از 72 پرستار بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
گیلانغرب درغرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/7398/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.