به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار هفته گذشته مردم قم با نایب امام زمان (عج) و بیانات نورانی ایشان در رابطه با اینکه سخنان و پیش گویی های کفار دروغ است ، افزود: آمریکایی ها خواهان گرفتن جشن کریسمس در تهران بودند که این پیش بینی کفار ، یاوه گویی و دروغی بیش نبود و مردم دین دار نباید به حرف کفار دقت کنند.
وی اظهار کرد: پیش بینی اولیای خدا الهی است مانند سقوط شوروی توسط امام راحل به وقوع پیوست و این یک درس برای ملت ما است که به یاوه گویی های دشمنان توجهی نداشته باشند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: مسئولان باید قدر مسئولیت ها را بدانند زیرا این مسئولیت ها نعمت الهی در دست مدیران هستند که باید از آن در راه خدمتگزاری به مردم استفاده کنند.
حجت الاسلام ملکی افزود: مدیران الگوی مردم هستند و باید به سمت رفتارهای طاغوتی و اشرافی نروند و باید به رهبر اقتدا کنند زیرا رهبر معظم انقلاب ، مسیر امیرالمومنین (ع) را در حکومت داری ادامه می دهد و اگر کوچکترین اشکال در رفتار امام خامنه ای و فرزندانشان بود دشمنان آن را علم می کردند.
وی اظهار داشت: دلال بازی و اختلاس و سوء استفاده از بیت المال مانع پیشرفت کشور می شود و طبق کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی باید جلوی رشوه خوران را گرفت و با اختلاس گران باید برخورد انقلابی شود.
وی راه پیشرفت ایران اسلامی را حفظ وحدت همه جانبه مردم بیان کرد.
وی با اشاره به 22 دی ماه گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) این رو را به همه پرستاران پر تلاش ایران اسلامی تبریک گفت.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.