به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست فرمانداران استان که تعدادی از مدیران اجرایی نیز حضور داشتند، افزود: برای اینکه کارگری بدون حقوق و عیدی باقی نماند مدیران باید حقوق و مزایای خود را به پس از دریافت حقوق کارگران منوط کنند تا اگر کارگری حقوق خود را نگرفت مدیر هم حقوق و مزایای خود را نگیرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: مدیران دستگاه ها در اجرای طرح ها و پروژه ها در شهرستان ها حتماً باید با فرمانداران هماهنگ باشند و هماهنگی بین مدیران و فرمانداران در این راستا یک ضرورت مهم است.
وی اظهار داشت: به لحاظ اینکه در اجرای پروژه ها قبل از اینکه مدیران پاسخگو باشند، فرمانداران باید پاسخگوی اجرای این پروژه ها و از نحوه و چگونگی اجرای آنها مطلع باشند لذا هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و فرمانداران یک ضرورت مهم است و مدیران در اجرای این پروژه ها حتماً باید با فرمانداران هماهنگ باشند.
بازوند تصریح کرد: زمانی که پروژه ای در یک شهرستان اجرایی می شود افکار عمومی این انتظار و توقع را از فرماندار دارد که پاسخگوی اجرای آن باشد لذا فرماندار باید در جریان اجرای هر پروژه ای قرار گیرد.
وی در ادامه با تاکید بر مصرف بهنیه و درست منابع آبی اظهار داشت: تمام مردم استان باید به صورت عدالت از این ثروت برخوردار باشند و به هیچ عنوان قبول نمی کنیم که این ثروت استان برای دیگر استان ها مصرف شود.
استاندار کرمانشاه گفت: مردم مطالبات خود را پیگیری می کنند لذا باید تلاش کنیم که منابع آبی استان به صورت عدالت و بهره مند شدن تمام مردم از این ثروت تخصیص پیدا کند که تاثیری مثبت در روند توسعه ای استان به همراه داشته باشد.
وی در ادامه سخنان خود به استمرار پس لرزه ها در استان ناشی از زلزله سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: امکان دارد که این پس لرزه ها تا هفت تا هشت ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد لذا مدیران خدمات رسان باید تلاش کنند که این پس لرزه ها در ارائه خدمات به مردم مانند شبکه های انتقال آب تاثیری نداشته باشد و آب بدون کدورت در اختیار مردم قرار گیرد.
بازوند افزود: اگر احیاناً و چنانچه پس لرزه ای در استان اتفاق افتاد مدیران ذیربط باید با برنامه ریزی و پیگیری با استفاده از مخازن موجود تا 24 ساعت به انتقال آب بدون کدورت اقدام کنند و پس از 24 ساعت نیز با قاطعیت به حل مشکل بپردازند تا در این زمینه مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.