به گزارش ایرنا، خیراله خزایی روز چهارشنبه در نشست و هم اندیشی هنرمندان کنگاور در محل سرسرای فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: هنر وسیله ای برای رسیدن انسان به کمال است و هر چه روح هنر در جامعه جریان داشته باشد ، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتری در سطح جامعه بوجود می آید.
وی افزود: هنر قلب و نبض جامعه است که اگر دچار اختلال شود مشکلات زیادی در پس آن بوجود می آید باید درک کرد که هنر خون در رگ های جامعه ایجاد می کند.
او با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به هنر و نقش آن در تمامی عرصه ها توجه ویژ ه ای دارد، گفت: با توجه به تحولاتی که در این عرصه رخ داده، امیدواریم بتوانیم با همیاری و کمک شما هنرمندان شاهد جامعه هنری پویاتر از گذشته باشیم.
وی افزود: مسئولان شهرستان کنگاور تلاش دارند تا براساس سیاست های فرهنگی نظام و دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقای فرهنگ، دانش و بینش شهروندان حرکت کرده و با شناسایی استعدادهای هنری موجود در منطقه ، برنامه های فرهنگی و هنری را ساماندهی و از آن ها حمایت کند.
فرماندار کنگاور در ادامه با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی سال آینده در صورتی که الزامات سازمان برنامه و بودجه اجازه دهد اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری یادگار امام کنگاور اختصاص می یابد، تصریح کرد: این مجتمع نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری در این شهرستان و جذب جوانان به سمت این فعالیت ها دارد.
فرماندار کنگاور در پایان خواستار تشکیل جلسه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورای شهر و شهرداری کنگاور برای بررسی مشکلات هنرمندان این شهرستان شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.