به‌ گزارش ایرنا، فاطمه خدادادی، روز چهارشنبه در حاشیه این سمینار تخصصی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این کارگاه با حضور 60 نفر از فعالان عرصه صنایع دستی، تولید کنندگان سازهای سنتی و متصدیان بخش گردشگری در محل حسینیه روستای فش این شهرستان برگزار شد.
او ادامه داد: متأسفانه با وجود صنعتگران بسیار توانا در سطح شهرستان هنوز نتوانسته‌ایم بازاریابی و فروش صنایع ‌دستی را به شیوه اصولی اجرا کنیم. بنابراین باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
او با تأکید بر برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های تخصصی‌تری برای صنعتگران، افزود: هر مقدار صنعتگران ما توانمندتر باشند، صنایع‌ دستی شهرستان نیز به همان اندازه توسعه پیدا خواهد کرد.
خدادادی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی مدیریت تولید و تشکیل تیم های تخصصی در زمینه صادرات کالا، برند سازی و مبانی بازاریابی، فروش و صادرات تشریح شد.
کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی شهرستان کنگاور با حضور عمار قادری از مدرسین توانمند بازاریابی در حوزه صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
فش در 12 کیلومتری شمال کنگاور بر سر راه ارتباطی این شهر با سنقر قرار دارد. آب و هوای معتدل سراب های فش و کرم خانی طبیعتی زیبا و دل انگیز در این منطقه به وجود آورده است.
ساختن ساز در ایران قدمت طولانی دارد و ساختن ساز تنبور در روستای فش نیز از قدمت دیرینه‌ای برخوردار است .در این روستا به نحو چشمگیری کارگاه‌های ساخت انواع مختلف آلات موسیقی از قبیل تنبور، تار و سه تار دیده می‌شود.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.