به گزارش ایرنا، امید قادری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از یک هزار و 774 فقره طلاق در سامانه تصمیم مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی خبر داد.
وی ادامه داد: از این میزان 911 فقره تقاضای زوجین برای طلاق توافقی و 863 مورد نیز تقاضای یک طرفه بوده که بیشتر از سوی زوجه به ثبت رسیده است.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: از تعداد تقاضای طلاق ثبت شده در این سامانه، یک هزار و 133 فقره بررسی شده و 641 تقاضا نیز در دست اقدام است.
این مسئول افزود: با راه اندازی سامانه تصمیم مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی، طی تفاهم نامه بهزیستی با دادگستری درخواست های زوجین متقاضی طلاق ابتدا در مرکز جامع مراقبت از خانواده ثبت می شود.
قادری ادامه داد: این پرونده ها پس از ارجاع به مراکز مشاوره مورد تایید 2 نهاد، پیگیری خواهد شد.
مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی واقع در کرمانشاه، میدان نفت، بلوار زن، بلوار بهزیستی، ساختمان شماره 2 اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به منظور کاهش طلاق و پیشگیری از این آسیب اجتماعی مرداد ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.
نزدیک به 53 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه از خدمات بهزیستی بهره ‌مندند که از این تعداد 33 هزار نفر معلول و 6 هزار نفر نیز زنان سرپرست خانوار هستند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.