به گزارش ایرنا، کیوان کاشفی روز سه شنبه در آیین معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه که در محل آمفی تئاتر اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: هم اکنون بهترین مسیر برای رسیدن به ساحل آرامش داشتن فکری منسجم است.
وی با بیان اینکه طرح پیمان سپاری ارزی مختل کننده صادرات کشور است، بر همکاری بیشتر وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتاق بازرگانی تاکید کرد و درنظرگیری منافع ملی را راهکاری برای اتحاد و مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی دانست.

** صدور 600 جواز تاسیس در استان
در ادامه سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ارائه گزارش 10 ماهه دوران مسئولیت خود پرداخت و از صدور 600 جواز تاسیس در استان و رشد 152 درصدی آن خبر داد.
محسن رستمی ادامه داد: همچنین 57 واحد صنعتی راکد استان در سال جاری فعال شده که زمینه اشتغال 755 نفر را فراهم کرده است.
وی با تاکید براینکه برگزاری کارگروه های تسهیل در جلوگیری از تعطیلی واحدها موثر بوده، افزود: از 220 معدن در استان، تنها 101 معدن فعال بود که از ابتدای امسال تاکنون 17 معدن راکد استان به جمع معادن فعال اضافه شده که در مجموع 118 واحد است.
وی به صدور 61 پروانه بهره برداری و همچنین رشد 45 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به نسبت مشابه سال گذشته اشاره کرد.

** پیمان سپاری ارزی جای انتقاد دارد
رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه هم از طرح پیمان سپاری ارزی به عنوان عاملی برای کاهش صددرصدی و از بین رفتن صادرات چندین واحد تولیدی استان یاد کرد.
جهانبخش شکری ادامه داد: باید به فکر تسهیل شرایط برای صادرکنندگان باشیم و همه مسئولان یک امانتدار هستند که باید به نفع مردم گام بردارند.
در این مراسم محسن دارابی به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی و از خدمات محسن رستمی در این مسئولیت تقدیر شد.
امسال 2 میلیارد و 106 میلیون دلار صادرات تاکنون از مرزهای استان داشته ایم که رشد 47 درصدی داشته است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.