به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم از خدمات 10 ماهه رستمی سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تقدیر شد و محسن دارابی به عنوان رییس جدید این سازمان منصوب شد.
دارابی از سابقه خدمت در حوزه اقتصادی استانداری برخوردار است.
وی در این مراسم با بیان اینکه ماموریت اصلی خود را تسهیل امور در حوزه تجارت می دانم، گفت: استان کرمانشاه به دلیل قرارگیری جغرافیایی و داشتن مرز مشترک با عراق و داشتن چهار بازارچه رسمی از استان های راهبردی کشور است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: موقعیت استان کرمانشاه با استان های اطراف کم تر از 2 ساعت است و موقعیت سرحد این استان با اقلیم کردستان موجب دسترسی به بازارها شده که نیازمند توجه ویژه است.
دارابی یادآور شد، در سال گذشته برای تامین زیرساخت بازارچه های مرزی برای نخستین بار 14 میلیارد تومان از محل ارتقای شاخص ها برای این چهار بازارچه استان اختصاص پیدا کرد.
وی اظهار داشت: امسال نیز با اینکه میزان اعتبارات کاهش محسوس داشته اما با کمک مدیریت ارشد استان و معاون اقتصادی رقم قابل توجهی برای این بخش اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه فعال کردن واحدهای معدنی راکد و نیمه فعال در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: قبل از اینکه مسایل کارآفرینان تبدیل به معضل بشود باید حل و فصل شود و در امور کاری دستورات سازمان و وزارت سرلوحه کار قرار می گیرد.
وی معتقد است، آرامش مهم ترین عنصر بازار است اگر برقرار شود سایر موضوعات حل می شود و در این بین کسبه و اتاق اصناف یاری رسان باشند.
دارابی یادآور شد، برای عبور از گردنه فشار اقتصادی و بیکاری باید از همه توان استفاده کنیم تا تغییر ایجاد شود اگر بتوانیم هماهنگی و همدلی داشته باشیم، خیلی از گرفتاری ها رفع می شود.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.